Jak napsat komentář k také hře, která hýbe celým světem, všichni jí milují a já mám pár výtek, které mě na hře štvou. A nemůžu to napsat, bo mě celý svět ukamenuje. Nasrat na vás :)
Začneme chválou, hra je velmi propracovaná, ty detaily se skutečně povedly a ty, dejme tomu ,minihry, (možnost přepadnou transport peněz náhodně, nebo ožralu odvést domů, nebo jak vás baba poprosí, že jí obtěžují muži a pak na vás všichni střílí a chtějí vás zabít, a poslední minihra fajná je, jak někdo prosí o pomoc, že byl okraden), byly skutečně dobré.
Mise, což je pilíř hry byly různorodé. Myslím, že tady není co vytknout, přepínat mezi postavami bylo dobré, nejvíce se mi líbil Trevor. Bylo mi líto, jak ho na konci hry zabili, tak jsem opakoval misi aby neumřel ani jeden hrdina :)
První pohled jsem vůbec nevyužil. V autě to vypadalo jako Driver: San Francisco, při střelbě to vypadalo taky dobře, ovšem to už nebylo ono.
Ještě ty detaily, ty blesky a nebe, jako skutečné. To se fakt povedlo :)
Teď ty stinné stránky hry. Nějak mě to ježdění a střílení nebavilo. Nevím, nějak jsem to nežral jako třeba Vice City nebo San Andreas. Přesto pětka měla jisté kouzlo. Bylo tu pár much na kráse, třeba kapota. Prostě jak byla v pravém úhlu, odletěla. Jen tak, při pomalé jízdě. To myslím ani ve Čtyřce nedělalo. Pak přívěs pro auto. Jak ho máte vy, stačí se jen dotknout překážky a náklad je vysypaný. Ovšem jak uvidíte auto před váma, které veze svůj vozík a po tvrdém nárazu, kdy se vám rozpadne předek auta, se věci ve vozíku ani nepohnou. Tak kde to jsme?
Pak se již objevovaly klasické herní chyby, tedy končetiny v předmětu (zábradlí, zdi) a podobně.
A nejvíce mě naštvala ai demence. Při poslední Velké loupeži, kdy vás přepadne komando žoldáků, se to nedalo dohrát. Nastavím Trevorovi Akáčko (nechápu, proč rotačák byl zakazaný) a přepnu se na Michaela, kteremu dám taky Akáčko. No a vratím se na Trevora a měl jiný samopal a Michael pak taky. O Franklinovi ani nemluvím.. Proč ti gizdi nemají tu zbraň, co chci?
Jsem zvědavý co přinese GTA VI..
Začneme chválou, hra je velmi propracovaná, ty detaily se skutečně povedly a ty, dejme tomu ,minihry, (možnost přepadnou transport peněz náhodně, nebo ožralu odvést domů, nebo jak vás baba poprosí, že jí obtěžují muži a pak na vás všichni střílí a chtějí vás zabít, a poslední minihra fajná je, jak někdo prosí o pomoc, že byl okraden), byly skutečně dobré.
Mise, což je pilíř hry byly různorodé. Myslím, že tady není co vytknout, přepínat mezi postavami bylo dobré, nejvíce se mi líbil Trevor. Bylo mi líto, jak ho na konci hry zabili, tak jsem opakoval misi aby neumřel ani jeden hrdina :)
První pohled jsem vůbec nevyužil. V autě to vypadalo jako Driver: San Francisco, při střelbě to vypadalo taky dobře, ovšem to už nebylo ono.
Ještě ty detaily, ty blesky a nebe, jako skutečné. To se fakt povedlo :)
Teď ty stinné stránky hry. Nějak mě to ježdění a střílení nebavilo. Nevím, nějak jsem to nežral jako třeba Vice City nebo San Andreas. Přesto pětka měla jisté kouzlo. Bylo tu pár much na kráse, třeba kapota. Prostě jak byla v pravém úhlu, odletěla. Jen tak, při pomalé jízdě. To myslím ani ve Čtyřce nedělalo. Pak přívěs pro auto. Jak ho máte vy, stačí se jen dotknout překážky a náklad je vysypaný. Ovšem jak uvidíte auto před váma, které veze svůj vozík a po tvrdém nárazu, kdy se vám rozpadne předek auta, se věci ve vozíku ani nepohnou. Tak kde to jsme?
Pak se již objevovaly klasické herní chyby, tedy končetiny v předmětu (zábradlí, zdi) a podobně.
A nejvíce mě naštvala ai demence. Při poslední Velké loupeži, kdy vás přepadne komando žoldáků, se to nedalo dohrát. Nastavím Trevorovi Akáčko (nechápu, proč rotačák byl zakazaný) a přepnu se na Michaela, kteremu dám taky Akáčko. No a vratím se na Trevora a měl jiný samopal a Michael pak taky. O Franklinovi ani nemluvím.. Proč ti gizdi nemají tu zbraň, co chci?
Jsem zvědavý co přinese GTA VI..
Pro: Neuvěřitelná grafika plná efektů, pěkný příběh, skvělé postavy, punk radio, vozový park, minihry, různá překvapení, blesky
Proti: Chyby na kráse, zavládl stereotyp, občas ai...