K městským strategiím jsem se dostal už jako malé dítě, kdy jsem hrával SimCity 2000. Tehdy mi to zas tak nešlo, ovšem koncept jsem uměl. Čím jsem byl starší, tím rostly moje zkušenosti ze serií, následovalo SimCity 3000. Trojka mě nadchla hodně moc. A pak jsem objevil SimCity 4 + datadisk a to bylo herní blaho. Velmi pěkný luxus. Pak přišlo SimCity Societies, které mě vůbec nebavilo.. Ještě jsem hrál City Life, který byl taky dobrá hra. Líbila se mi hlavně ta kamera, pohled jakoby od očí člověka a "třídění" lidí na vrstvy. Ovšem jsem u toho dlouho nevydržel. Tycoon City: New York jsem nehrál a Cities XL a další tyto díly taky ne. Nové Simcity, na které jsem se těšil mě zklamalo už v recenzích a nějak jsem neměl chuť ho zkusit. No a poté, po delší odmlce přišla nová série, na kterou jsem se těšil od začátku, jak vyšly první informace. A musím říct, že jsem se dočkal milého překvapení.
Velikost herního světa je skvělý. Odemykání hranic je poměrně logické a ve hře je spousta věcí, co měly ve větší, nebo menší míře zmíněné hry výše. Ovšem tady jdou všechny věci jiným a propracovanějším rozměrem. Třeba mhd je ve hře propracované poměrně dost, možná by se našlo pár vylepšení, ale ono to funguje i tak minimalisticky jak to je.
Klasické dělení zon má svůj smysl, elektrárny jsou taky logické. Speciální stavby jsou v podstatě cíl každého města. Jejich odemykání se pojí s jinýma stavbama a tak se vlastně snažíte je otevřít. Je to soutěž sám se sebou.
Zajímavé je, že lidem nevadí, že vedle mrakodrapu mají krematorium. A ještě je šťastné celé okolí.
Ozvučení, grafy, grafika, optimalizace a dohlednost. Super, skvělé. Co více dodat? Hra se opravdu povedla.
Velikost herního světa je skvělý. Odemykání hranic je poměrně logické a ve hře je spousta věcí, co měly ve větší, nebo menší míře zmíněné hry výše. Ovšem tady jdou všechny věci jiným a propracovanějším rozměrem. Třeba mhd je ve hře propracované poměrně dost, možná by se našlo pár vylepšení, ale ono to funguje i tak minimalisticky jak to je.
Klasické dělení zon má svůj smysl, elektrárny jsou taky logické. Speciální stavby jsou v podstatě cíl každého města. Jejich odemykání se pojí s jinýma stavbama a tak se vlastně snažíte je otevřít. Je to soutěž sám se sebou.
Zajímavé je, že lidem nevadí, že vedle mrakodrapu mají krematorium. A ještě je šťastné celé okolí.
Ozvučení, grafy, grafika, optimalizace a dohlednost. Super, skvělé. Co více dodat? Hra se opravdu povedla.
Pro: Propracovaný herní systém, nové prvky, jako kanalizace, pohřbívání. Zvuky, efekty, grafy.
Proti: Ve své podstatě je to furt dokola.