Těžko uvěřit na jak dlouho se dá zabydlet na jediné mapě. MOBA her jsem hrál coby na vlasech Homera Simpsona napočítal, tak nemám moc srovnání, ale na Dotě mě fascinuje pestrost hrdinů a tím i množství způsobů, jak zbořit nepřátelskou základnu. Právě kombinace akce (rychlých prstů a orientace v boji) se strategickými prvky (volba předmětů, efektivní využití mapy/hrdiny) mi dává svobodu hrát Dotu osobitě a volbami mít dopad na výsledek zápasu.
Moje hodnocení může někomu připadat dost nízké vzhledem k počtu odehraných hodin, ale bohužel né každá hra se povede, vlastně docela často se to mění z 5v5 na 1 proti 9. Nejspíš daň za zmíněnou rozmanitost a rozdělení rolí, páč někdo preferuje teamfighty, někdo zákeřný splitpush a někdo by nejradši 30 minut zabíjel neutrální potvory v lese. Takže nic nového, multiplayerovou hru mi kazí ostatní hráči :)
Moje hodnocení může někomu připadat dost nízké vzhledem k počtu odehraných hodin, ale bohužel né každá hra se povede, vlastně docela často se to mění z 5v5 na 1 proti 9. Nejspíš daň za zmíněnou rozmanitost a rozdělení rolí, páč někdo preferuje teamfighty, někdo zákeřný splitpush a někdo by nejradši 30 minut zabíjel neutrální potvory v lese. Takže nic nového, multiplayerovou hru mi kazí ostatní hráči :)
Pro: Skutečný Free to Play model, rozmanitost hrdinů, předměty mají aktivační schopnosti, hra se stále updatuje.
Proti: Doba osvojování základů a celkově časově náročné, míchání sólo matchmakingu s týmovým, hra se balancuje podle profíků, takže někteří hrdinové to mají na pubu těžké.