Hned zpočátku se autorům daří to, co je podstatně důležité v každé singleplayer hře. Zapůsobit na obecenstvo a ukázat něco, co upoutá hráčovu pozornost. V případě nového TR se to povedlo na jedničku. Tou jedničkou je neobvyklé prostředí s divokým počasím ve velmi působivé grafice a pozoruhodnými detaily, které už signalizují, že se bezpochyby jedná minimálně o zajímavý titul.
Otevřené mapky nabízejí spoustu interiérových míst k objevení, kde jednak můžete dojít do doupěte nějakého zvířete nebo do podzemních katakomb, které nabídnou nějakou mini hádanku v podobě skákačky a řešení nepříliš komplikovaných puzzlů, které ale dostatečně navodí během pauz od přestřelek atmosféru hádankového dobrodružství v kobkách, které chybělo. Je to čistě na hráči, zda se bude průzkumům míst, kterých je vskutku hodně, věnovat a uspokojovat tak své touhy, nebo zda si čistě pro pocit z tohoto prvku dopřeje jednou či dvakrát a hlavní pozornost věnuje primárně rozřešení příběhu hry.
Co se týče progresivního systému hlavní postavy, nejen zabíjením, ale také zkoumáním předmětů a objevováním všeho možného se získávají zkušenosti, díky kterým je možné odemykat postupně poměrně dost vylepšení, která jsou nejen prohloubením bojových možností hlavní hrdinky, ale také rozšířením jejích smyslů a dobrodružných aktivit. Ruku v ruce jde s průběžným vylepšováním schopností i obtížnost hry, která není nikterak závratná, a to především z důvodu, že je v určité chvíli na základě vylepšení možný automatický systém zaměřování na headshot. Pochopitelně si každý může zvolit jakoukoliv jinou zbraň, kterou už nikdy nemusí měnit. Nerad bych až příliš konkrétně popisoval situaci ze soubojů, protože se jedná o skvělý díl série, který po dlouhé době uspokojí hráče, jelikož nabízí jak dostatečnou akci, tak skvělou grafiku a oldschoolové procházení hrobek v jednom.
Otevřené mapky nabízejí spoustu interiérových míst k objevení, kde jednak můžete dojít do doupěte nějakého zvířete nebo do podzemních katakomb, které nabídnou nějakou mini hádanku v podobě skákačky a řešení nepříliš komplikovaných puzzlů, které ale dostatečně navodí během pauz od přestřelek atmosféru hádankového dobrodružství v kobkách, které chybělo. Je to čistě na hráči, zda se bude průzkumům míst, kterých je vskutku hodně, věnovat a uspokojovat tak své touhy, nebo zda si čistě pro pocit z tohoto prvku dopřeje jednou či dvakrát a hlavní pozornost věnuje primárně rozřešení příběhu hry.
Co se týče progresivního systému hlavní postavy, nejen zabíjením, ale také zkoumáním předmětů a objevováním všeho možného se získávají zkušenosti, díky kterým je možné odemykat postupně poměrně dost vylepšení, která jsou nejen prohloubením bojových možností hlavní hrdinky, ale také rozšířením jejích smyslů a dobrodružných aktivit. Ruku v ruce jde s průběžným vylepšováním schopností i obtížnost hry, která není nikterak závratná, a to především z důvodu, že je v určité chvíli na základě vylepšení možný automatický systém zaměřování na headshot. Pochopitelně si každý může zvolit jakoukoliv jinou zbraň, kterou už nikdy nemusí měnit. Nerad bych až příliš konkrétně popisoval situaci ze soubojů, protože se jedná o skvělý díl série, který po dlouhé době uspokojí hráče, jelikož nabízí jak dostatečnou akci, tak skvělou grafiku a oldschoolové procházení hrobek v jednom.
Pro: grafika, soubojové možnosti, vylepšování, hrobky
Proti: příběhová předvídatelnost