Firewalker mi úplně poprvé představil vozítko Hammerhead a z počátku i velice zaujal. Ona takováto připomínka vozidla Mako, si mě opravdu získala v prvních bláznivých letech a skocích, jsem si ji nemohl vynachválit.
Ona také zápletka: "Po stopách tajemného Doktora a Protheanského artefaktu", působí správně atmosféricky. Ve výsledku ale již ve třetí misi ztrácí, protože tu nedochází k žádné solidnější gradaci. A myšlenka - "Super-tajemný, protheanský super-artefakt", tímto už byl děj nastavován několikrát.
Také mě nepotěšil fakt, že během misí nebyla možnost k uložení. Ano nebyly moc dlouhé ani obtížné, pokud ale hru hrajete na čtvrtou obtížnost a napotřetí skončíte v kyselině, v hráči se probouzí chuť k rozbití klávesnice.
Takže "blbnutí" s vozítkem jsem si užil, setkal jsem se ale i s negativními složkami hry a na můj v kus je tu kopa nevyužitého potenciálu.
45% - ale je to volně stažitelné..
Ona také zápletka: "Po stopách tajemného Doktora a Protheanského artefaktu", působí správně atmosféricky. Ve výsledku ale již ve třetí misi ztrácí, protože tu nedochází k žádné solidnější gradaci. A myšlenka - "Super-tajemný, protheanský super-artefakt", tímto už byl děj nastavován několikrát.
Také mě nepotěšil fakt, že během misí nebyla možnost k uložení. Ano nebyly moc dlouhé ani obtížné, pokud ale hru hrajete na čtvrtou obtížnost a napotřetí skončíte v kyselině, v hráči se probouzí chuť k rozbití klávesnice.
Takže "blbnutí" s vozítkem jsem si užil, setkal jsem se ale i s negativními složkami hry a na můj v kus je tu kopa nevyužitého potenciálu.
45% - ale je to volně stažitelné..
Pro: Legrace s Hammerheadem, místy atmosféra.
Proti: Nemožnost ukládání v misích, nevyužitý potenciál.