Viděli jste Battlestar Galacticu? FTL je podobný koncept - skáčete před rebely (Cylony), kteří se vás snaží zničit, potřebujete předat důležité dokumenty (najít Zemi) a na své cestě pustým vesmírem musíte řešit podobné věci, jako zda proti tomuto náletu zapnout štíty na maximum nebo všechno vsadit na jednu kartu a zprovoznit veškeré útočné systémy, či při infiltraci své lodi se s nepříjemnými záškodníky vypořádat ať už tváří v tvář nebo jejich udušením při otevření přechodových komor.
Hra se generuje náhodně, tudíž každý průlet je jiný a události jsou náhodné, někdy jdou na ruku, někdy vám zatápí už od začátku. Taky záleží na složení posádky, nejlepší je mít ji složenou z různých ras, čímž se často zpřístupňují unikátní možnosti při těchto náhodných událostech, a ty bývají nejvýhodnější. Kdybych měl dát příklad náhodné události - narazili jste na loď, která vás žádá o pomoc s obřími pavouky. Risk je zisk a pošlete tam tedy svou posádku a buď se vše povede a jste odměněni, anebo naopak vám jeden člen posádky nenávratně zemře. V tomto případě risk nebyl zisk :)
V základní hře je poměrně málo zbraní, málo dronů, málo celkově všeho. Proto je tu dodatečný obsah, který mi hru opět o něco prodloužil. Nejlepší věcí je konec vaší lodi. Teda ne, že by jednoho nenaštvalo přijít o vypiplanou loď v předposledním sektoru, ale... Když se mi infiltrovali tři silní padouši, nestihl jsem mikrovat svou posádku a 3 ze 4 mi zabili. Plameny mi zachvacovaly polovinu lodi a hrozilo, že klekne i systém kyslíku, posledního hrdinu jsem tedy okamžitě poslal do místnosti s rozvodem kyslíku, aby ji opravil, jenže ta hořela. Mikroval jsem svého pilota proti přesile ohňů a místností bez životadárného kyslíku. Povedlo se a poslední hrdina zemřel v jistě neskutečných bolestech z popálenin, při kterých se ještě dusil. Pěkně hnusná smrt.
Velice zábavná rogue-like hra ve vesmíru, kterou se mi povedlo dohrát (na easy) asi až na dvanáctý pokus. Ovšem měl jsem neuvěřitelné štěstí právě na ty náhodné události. Je to hra na občasné zahrání, jeden úspěšný pokus se však dokáže protáhnout i na dvě hodinky.
Hra se generuje náhodně, tudíž každý průlet je jiný a události jsou náhodné, někdy jdou na ruku, někdy vám zatápí už od začátku. Taky záleží na složení posádky, nejlepší je mít ji složenou z různých ras, čímž se často zpřístupňují unikátní možnosti při těchto náhodných událostech, a ty bývají nejvýhodnější. Kdybych měl dát příklad náhodné události - narazili jste na loď, která vás žádá o pomoc s obřími pavouky. Risk je zisk a pošlete tam tedy svou posádku a buď se vše povede a jste odměněni, anebo naopak vám jeden člen posádky nenávratně zemře. V tomto případě risk nebyl zisk :)
V základní hře je poměrně málo zbraní, málo dronů, málo celkově všeho. Proto je tu dodatečný obsah, který mi hru opět o něco prodloužil. Nejlepší věcí je konec vaší lodi. Teda ne, že by jednoho nenaštvalo přijít o vypiplanou loď v předposledním sektoru, ale... Když se mi infiltrovali tři silní padouši, nestihl jsem mikrovat svou posádku a 3 ze 4 mi zabili. Plameny mi zachvacovaly polovinu lodi a hrozilo, že klekne i systém kyslíku, posledního hrdinu jsem tedy okamžitě poslal do místnosti s rozvodem kyslíku, aby ji opravil, jenže ta hořela. Mikroval jsem svého pilota proti přesile ohňů a místností bez životadárného kyslíku. Povedlo se a poslední hrdina zemřel v jistě neskutečných bolestech z popálenin, při kterých se ještě dusil. Pěkně hnusná smrt.
Velice zábavná rogue-like hra ve vesmíru, kterou se mi povedlo dohrát (na easy) asi až na dvanáctý pokus. Ovšem měl jsem neuvěřitelné štěstí právě na ty náhodné události. Je to hra na občasné zahrání, jeden úspěšný pokus se však dokáže protáhnout i na dvě hodinky.
Pro: náhodné události; vylepšování lodi; rasy; pokročilý obsah
Proti: v základní verzi málo zbraní, dronů; náhodné události; krátké