#Herní výzva 2016 - bod č. 3
Začínám mít podezření, že Portaly píše génius. A že Valve umí vytvořit stísněné klaustrofobní prostory lépe než kdokoli jiný. A že jsem se nikdy u hry tak nezasmál, jako u Portalů. Ale zatímco jednička je bezchybný klenot, dvojka je přece jen trochu slabší.
Může za to i větší délka a pasáž v armádním trenažeru (nevím jak to popsat), která je trochu vyhozená mimo hlavní dějovou linku. A taky fakt, že zatímco v jedničce byl samotný děj překvapením, tady už se "jen" jede na postavených základech.
Hrátky s tekutinama jsou fajn, ale jelikož hra počítá vždy jen s jednám správným řešením, nejde s nimi příliš experimentovat. Ke konci už mi úlohy přišly docela překombinované. Ale oceňuje budování napětí a opět fantastický závěr. A samozřejmě megalomanství celé testovací arény, bortící se železa a kameny je neskutečně efektní.
Trojku bych si dal klidně líbit.
Začínám mít podezření, že Portaly píše génius. A že Valve umí vytvořit stísněné klaustrofobní prostory lépe než kdokoli jiný. A že jsem se nikdy u hry tak nezasmál, jako u Portalů. Ale zatímco jednička je bezchybný klenot, dvojka je přece jen trochu slabší.
Může za to i větší délka a pasáž v armádním trenažeru (nevím jak to popsat), která je trochu vyhozená mimo hlavní dějovou linku. A taky fakt, že zatímco v jedničce byl samotný děj překvapením, tady už se "jen" jede na postavených základech.
Hrátky s tekutinama jsou fajn, ale jelikož hra počítá vždy jen s jednám správným řešením, nejde s nimi příliš experimentovat. Ke konci už mi úlohy přišly docela překombinované. Ale oceňuje budování napětí a opět fantastický závěr. A samozřejmě megalomanství celé testovací arény, bortící se železa a kameny je neskutečně efektní.
Trojku bych si dal klidně líbit.
Pro: humor, logické hádanky, geniálně napsané, source engine je boží
Proti: moc dlouhé, jedna nudnější pasáž, není to takový překvápko (logicky) jako jednička