12 is Better Than 6 vyšla díky zafinancování z Kickstarteru. Snaží se napodobit úspěch Hotline Miami a ukázat jak by to dopadlo na divokém Západě. Jenže se jí to daří tak na půl.
První věc co hned člověka zaujme je grafický styl hry. Vypadá jak nakreslená tužkou, kdy většinu barev obstará bíla s podivnou verzí modro-fialové doplněno o červenou která teče z nepřátel. Zde se dostaví hned první problém a to je nepřehlednost a špatně viditelní nepřátelé a překážky.
Hráč musí hledat klobouky což jsou nepřátelé, když se nepohybují tak není problém si je s plést se strašáky co mají taky klobouky nebo s mrtvolou s kloboukem. Zde by bylo potřeba dodat jim jinou barvu či lepší rozpoznatelnost. Často se stává, že přiletí kulka mimo obraz a následuje smrt a opakování celé mise. Naštěstí jsou krátké, ale i tak je to iritující.
Přestřelky jsou celkově fajn, jen občas naštve okno či menší překážka která jde prostřelit a nepřítel takto překvapí nemilosrdnou střelou do zad. Systém kdy musí hráč posouvat bubínek revolveru aby vystřelil další kulku zní zajímavě, ale hratelnostně to spíše zdržuje od akce a nutí si to neustále a dobíjet zásobník.
Chybí tomu zkrátka něco zapamatování hodného, kde Hotline přišlo s originálními misemi a maskami, zde chybí něco osobitého. Grafický styl mě neoslovil a ve finále spíše způsobil komplikace a nepřehlednost. Hra se nehraje špatně, ale působí průměrně a snaha přiblížit se úspěchu Hotline Miami nevyšla.
První věc co hned člověka zaujme je grafický styl hry. Vypadá jak nakreslená tužkou, kdy většinu barev obstará bíla s podivnou verzí modro-fialové doplněno o červenou která teče z nepřátel. Zde se dostaví hned první problém a to je nepřehlednost a špatně viditelní nepřátelé a překážky.
Hráč musí hledat klobouky což jsou nepřátelé, když se nepohybují tak není problém si je s plést se strašáky co mají taky klobouky nebo s mrtvolou s kloboukem. Zde by bylo potřeba dodat jim jinou barvu či lepší rozpoznatelnost. Často se stává, že přiletí kulka mimo obraz a následuje smrt a opakování celé mise. Naštěstí jsou krátké, ale i tak je to iritující.
Přestřelky jsou celkově fajn, jen občas naštve okno či menší překážka která jde prostřelit a nepřítel takto překvapí nemilosrdnou střelou do zad. Systém kdy musí hráč posouvat bubínek revolveru aby vystřelil další kulku zní zajímavě, ale hratelnostně to spíše zdržuje od akce a nutí si to neustále a dobíjet zásobník.
Chybí tomu zkrátka něco zapamatování hodného, kde Hotline přišlo s originálními misemi a maskami, zde chybí něco osobitého. Grafický styl mě neoslovil a ve finále spíše způsobil komplikace a nepřehlednost. Hra se nehraje špatně, ale působí průměrně a snaha přiblížit se úspěchu Hotline Miami nevyšla.