Brutální cesta za pomstou po tom nejšpinavějším podsvětí, které si nedovedete představit ani ve svých nejhorších nočních můrách. Kingpin je výjimečnou hrou z několika důvodů. Tím hlavním však není šokující brutalita a shrnutí všech vulgárních výrazů, kterých agličtina nabízí. Kingpin se snaží odlišit od bezhlavých "doomovek" zařezením jistých adventurních prvků. V praxi to znamená nejen možnost s NPC postavami navázat rozhovor, ale dokonce odpovídat buď pozitivně a nebo (velmi) negativně. Uvedu příklad: Za láhev whiskey se od bezdomovce se dozvíte kombinaci od sejfu, která přijde rozhodně vhod. Za peníze si totiž můžete kupovat a dokonce i vylepšovat zbraně, munici, brnění nebo, a to je velmi užitečná věc, najímat si "pomocníky". Pomocí jednoduchých příkazů pak tyto spolubojovníky můžete ovládat, což pochopitelně velmi usnadňuje postup hrou. Umělá inteligence protivníků (ale i vašich pomocníků) je totiž na dost vysoké úrovni. Spousta dnešních her se musí ve srovnání s AI Kingpina rozhodně stydět. Brutalitu umocňuje skvělý systém poškození, který připomíná o chlup méně řeznickou verzi "GHOULu" později vyvinutého pro Soldier of Fortune. Upravený Quake 2 engine nejenže skvěle vypadá, ale nabízí možnost zařadit drobná puzzle ve stylu Half-Lifu. Díky podobnému enginu se Kingpin Half-Lifu skutečně dost podobá. A to je moc a moc dobře. Kingpina jsem dohrál až nyní po devíti letech od jeho vzniku a skvěle se bavil. Rozhodně doporučuji.
Pro: Špinavě temná atmosféra, skvělý mix retro stylu a moderních technologií, skvělá AI, grafika a snaha o kombinaci s adventurními prvky
Proti: nic co by stálo za zmínku