Jelikož je pro mě FlatOut: Ultimate Carnage vůbec nejlepší závodní arkádou co jsem hrál, a na předchozí dva díly také rozhodně nezapomenu, byl jsem naprosto odvařený z ohlášení FlatOut 3: Chaos and Destruction. Hru jsem si co nejdříve koupil, aniž bych se podíval na jakékoli jiné recenze : ,,Je to přeci FlatOut !,, , říkal jsem si. Na starém PC mi ale bohužel nešla hra vůbec rozjet kvůli náročnosti, tak jsem jí po dobu 4 let nevěnoval pozornost. No ale až do teď... a zjistil jsem, že to nebylo tím, že bych měl slabí PC, ale tím, že mě moje stará mašina varovala, ať toto rozhodně nezapínám !
Hra vyšla na konci roku 2011 a získala obdivuhodný titul : Nejhorší závodní hra roku 2012 a Nejhorší hra roku 2012 ! Začal jsem zjišťovat, jak je toto možné, no a kápnul jsem na to. Hra už není od původního studia BugBear, kteří stojí za předchozí Trilogií, ale od studia Team6, kteří stojí za spoustou... ehm... kvalitními titulů (ironie).
Nejprve začneme pozitivy. Do hry si můžete přidat vlastní hudbu, která se oproti originální hudbě dá poslouchat... To by byla všechna pozitiva.
Vývojáři hru prezentují jako extrémně brutální. Kde tohle páni vývojáři vzali ? A k tomu, od kdy má původní FlatOut působit nějak brutálně ? Tím že postavička může vyletět z vozidla ? Ale prosím vás... Série FlatOut se ve světě proslavila svou zábavností, pokročilou fyzikou a destrukcí. Jenže na všechny tyto prvky vývojáři třetího dílu naprosto zapomněli. Na zábavnosti může přidat 10 ,,různorodých,, módů, od chaotických závodů a nehratelnými derby přes závody formulí a extrémně obtížnou akrobacií až k velmi novému a originálnímu módu Válcování Zombie, který se opravdu k celé sérii FlatOut hodí (ironie). Máte na výběr z několika vozů, které se chovají téměř stejně špatně a jsou stejně neovladatelné. Výběr je i z několika postav, které nemají na hře žádný podíl. Fyzika ve hře takřka neexistuje a většinu času strávíte spíše ve vzduchu než na trati. No a zmíněná destrukce je také kde ? Maximálně vašemu miláčkovi upadne nárazník, otevřou se mu dveře a poté vzápětí exploduje, takže podnázev se slovem Destruction si můžou vývojáři strčit za klobouk.
Poté v podnázvu nalezneme ještě slovo Chaos, a to vývojáři vystihli zcela správně a upřímně. Ve hře nenaleznete nic jiného než chaos. Jelikož vaše vozidlo bude připomínat hopík, a nepřátelé do vás budou stále díky své umělé inteligenci... nebo spíše umělé demenci drncat, budete se cítit jak na rozpadající se horské dráze.
Připravte si pytlíky, adrenalin vámi bude proudit v jednom kuse a zvracení je dovoleno. No ale sáhněme si na srdce, zvracet budete maximálně tak z grafického kabátku a celkově technického zpracování. Hra vypadá naprosto odporně, mnohem hůř než původní technologický prototyp prvního dílu FlatOut, a k tomu optimalizace je na bodě mrazu (proto jsem hru nerozjel na starším stroji, kde jsem ale bez problému spustil graficky špičkový Ultimate Carnage). K tomu se vám běžně bude stávat že projedete texturou, bugnete se pod mapu, a kdo ví co by se ještě našlo.
Původní FlatOuty byli také oblíbené díky ozvučení a Soundtracku. Vývojáři třetího dílu si dali na ozvučení velmi záležet, takže vozidla zní jako sekačky s krysím orchestrem místo motoru a Soundtrack musel vybírat jeden z vývojářů na drogách.
Celkově hra působí jako by jste si hráli s kýčovitýma angličákama na koberci (grafický kabátek a ovladatelnost), brnkali si do toho a dělali neustále ,,brm, brm,, (ozvučení) a k tomu přidali další hračky které doma naleznete a uděláte z toho nepovedený mix (zbytečné změny postav, nudné a rádoby originální módy).
Titul Nejhorší závodní hra roku 2012 a Nejhorší hra roku 2012 rozhodně hře sluší. Všem doporučuji dát od tohoto kousku ruce pryč, aby jste neudělali stejnou chybu jako já, a nekoupili si nahypovaně pokračování původní úspěšné série FlatOut od BugBearu.
Hra vyšla na konci roku 2011 a získala obdivuhodný titul : Nejhorší závodní hra roku 2012 a Nejhorší hra roku 2012 ! Začal jsem zjišťovat, jak je toto možné, no a kápnul jsem na to. Hra už není od původního studia BugBear, kteří stojí za předchozí Trilogií, ale od studia Team6, kteří stojí za spoustou... ehm... kvalitními titulů (ironie).
Nejprve začneme pozitivy. Do hry si můžete přidat vlastní hudbu, která se oproti originální hudbě dá poslouchat... To by byla všechna pozitiva.
Vývojáři hru prezentují jako extrémně brutální. Kde tohle páni vývojáři vzali ? A k tomu, od kdy má původní FlatOut působit nějak brutálně ? Tím že postavička může vyletět z vozidla ? Ale prosím vás... Série FlatOut se ve světě proslavila svou zábavností, pokročilou fyzikou a destrukcí. Jenže na všechny tyto prvky vývojáři třetího dílu naprosto zapomněli. Na zábavnosti může přidat 10 ,,různorodých,, módů, od chaotických závodů a nehratelnými derby přes závody formulí a extrémně obtížnou akrobacií až k velmi novému a originálnímu módu Válcování Zombie, který se opravdu k celé sérii FlatOut hodí (ironie). Máte na výběr z několika vozů, které se chovají téměř stejně špatně a jsou stejně neovladatelné. Výběr je i z několika postav, které nemají na hře žádný podíl. Fyzika ve hře takřka neexistuje a většinu času strávíte spíše ve vzduchu než na trati. No a zmíněná destrukce je také kde ? Maximálně vašemu miláčkovi upadne nárazník, otevřou se mu dveře a poté vzápětí exploduje, takže podnázev se slovem Destruction si můžou vývojáři strčit za klobouk.
Poté v podnázvu nalezneme ještě slovo Chaos, a to vývojáři vystihli zcela správně a upřímně. Ve hře nenaleznete nic jiného než chaos. Jelikož vaše vozidlo bude připomínat hopík, a nepřátelé do vás budou stále díky své umělé inteligenci... nebo spíše umělé demenci drncat, budete se cítit jak na rozpadající se horské dráze.
Připravte si pytlíky, adrenalin vámi bude proudit v jednom kuse a zvracení je dovoleno. No ale sáhněme si na srdce, zvracet budete maximálně tak z grafického kabátku a celkově technického zpracování. Hra vypadá naprosto odporně, mnohem hůř než původní technologický prototyp prvního dílu FlatOut, a k tomu optimalizace je na bodě mrazu (proto jsem hru nerozjel na starším stroji, kde jsem ale bez problému spustil graficky špičkový Ultimate Carnage). K tomu se vám běžně bude stávat že projedete texturou, bugnete se pod mapu, a kdo ví co by se ještě našlo.
Původní FlatOuty byli také oblíbené díky ozvučení a Soundtracku. Vývojáři třetího dílu si dali na ozvučení velmi záležet, takže vozidla zní jako sekačky s krysím orchestrem místo motoru a Soundtrack musel vybírat jeden z vývojářů na drogách.
Celkově hra působí jako by jste si hráli s kýčovitýma angličákama na koberci (grafický kabátek a ovladatelnost), brnkali si do toho a dělali neustále ,,brm, brm,, (ozvučení) a k tomu přidali další hračky které doma naleznete a uděláte z toho nepovedený mix (zbytečné změny postav, nudné a rádoby originální módy).
Titul Nejhorší závodní hra roku 2012 a Nejhorší hra roku 2012 rozhodně hře sluší. Všem doporučuji dát od tohoto kousku ruce pryč, aby jste neudělali stejnou chybu jako já, a nekoupili si nahypovaně pokračování původní úspěšné série FlatOut od BugBearu.
Pro: Možnost přidání vlastní hudby
Proti: Grafika, HW nároky, bugy, herní módy, chování vozidel, celková neovladatelnost, nulová fyzika, téměř žádná destrukce, Soundtrack, ozvučení, a všechno další co ve hře najdete.