Nebyl jsem před Infinite Warfare CoD hater, protože jsem se sérii chvíli vyhýbal, ale ani potom haterem nebudu. Prostě se asi musím smířit, že to není hra pro mě, takže nečekejte nějakou velkou objektivitu. Střílení je nezáživná rutina. Za celou kampaň jsem si nedokázal vybrat oblíbenou zbraň, většina z nich je zaměnitelná a zní stejně, do těch silnějších zase nelze v úrovních najít dostatek munice. Ocenil jsem jen doplňky jako facehugger granát, štít nebo bojový dron.
Původně jsem si myslel, že se hra bude snažit navodit atmosféru války, ale přitom působí jen jako drahá pouťová atrakce. Padají letadla, budovy, výbuchy zprava zleva, ale našemu "safe space" koridoru se samozřejmě vyhýbají. Co je to kurva za válku, když se necítím ohrožen a scripty se nepočítaj, protože ty už jsem viděl 100x předtím v jiných hrách. Šipka dopředu, vlna nepřátel, pif paf, o zbytek se postaraj nesmrtelní kámoši, nedejbože aby si mě nepřátelé všimli a začali na mě střílet, se mi pak zamlží obraz a vidím velký hovno. Kdo vymyslel tak blbej koncept, nechápu, raděj mě zabijte, abych se příště víc snažil než tohle. A pak přijde největší revoluce v gameplayi, místo zmáčkni F k postupu, přijde podrž F! Hraji za poručíka/velitele/kapitána, ale když nebojuji tak jsem hlavní otvírač dveří, mačkač červených tlačítek, ....a když zakopnu, vždycky je okolo podřízený, který mi s odhodlaným výrazem pomůže zpět na nohy. Ach jak mě začalo srát opakování stejných animací dokola a dokola, které si pamatuji ještě z dob CoD 2. Herní design po prvních patnácti minutách nemá čím překvapit a když přišlo na řadu vesmírné létání ve stíhačce, byl jsem už natolik otráven, že jsem na jeho jednoduchosti nenašel nic moc zábavného.
Příběh je absurdní, nebo spíš žádný ani pořádně neexistuje. Tamhle jsou ti zlí, tady ti dobří a teď do sebe! Antagonista - zlý John Snow se v průběhu kampaně (která trvá zhruba 5 hodin bez vedlejších misí) objeví párkrát v interkomu s hláškami jako- "Vzdejte se a okamžitě vás popravíme.", "Zemřít není ostuda.", "Náš svět začíná - jejich umírá." Působí jak blbá roztleskávačka. Do toho protagonista, dobrák od kosti, ale špatný voják, který by raději zachránil hrstku svých kamarádů na úkor celé planety. Jsem se občas musel smát tomu, co mu vypadlo z pusy. Dialogy jakoby vypadly z "im 14 and this is deep"...do toho přijde "cool" robot z "cool" hláškami, a - ...mohl bych pokračovat, ale snad chápete.
Hlavní konzumenty tohoto podivného vesmírného pouťového paintballu vidím v teenagerech bez občanky, což nekoresponduje s číslem 18 na krabici, nebo v ožralých vysokoškolácích s Playstationem. Jedná se o hru, která ze všech nejvíc ve mě vyvolala nádech "I'm too old for this shit". No příště snad budu moudřejší.
Původně jsem si myslel, že se hra bude snažit navodit atmosféru války, ale přitom působí jen jako drahá pouťová atrakce. Padají letadla, budovy, výbuchy zprava zleva, ale našemu "safe space" koridoru se samozřejmě vyhýbají. Co je to kurva za válku, když se necítím ohrožen a scripty se nepočítaj, protože ty už jsem viděl 100x předtím v jiných hrách. Šipka dopředu, vlna nepřátel, pif paf, o zbytek se postaraj nesmrtelní kámoši, nedejbože aby si mě nepřátelé všimli a začali na mě střílet, se mi pak zamlží obraz a vidím velký hovno. Kdo vymyslel tak blbej koncept, nechápu, raděj mě zabijte, abych se příště víc snažil než tohle. A pak přijde největší revoluce v gameplayi, místo zmáčkni F k postupu, přijde podrž F! Hraji za poručíka/velitele/kapitána, ale když nebojuji tak jsem hlavní otvírač dveří, mačkač červených tlačítek, ....a když zakopnu, vždycky je okolo podřízený, který mi s odhodlaným výrazem pomůže zpět na nohy. Ach jak mě začalo srát opakování stejných animací dokola a dokola, které si pamatuji ještě z dob CoD 2. Herní design po prvních patnácti minutách nemá čím překvapit a když přišlo na řadu vesmírné létání ve stíhačce, byl jsem už natolik otráven, že jsem na jeho jednoduchosti nenašel nic moc zábavného.
Příběh je absurdní, nebo spíš žádný ani pořádně neexistuje. Tamhle jsou ti zlí, tady ti dobří a teď do sebe! Antagonista - zlý John Snow se v průběhu kampaně (která trvá zhruba 5 hodin bez vedlejších misí) objeví párkrát v interkomu s hláškami jako- "Vzdejte se a okamžitě vás popravíme.", "Zemřít není ostuda.", "Náš svět začíná - jejich umírá." Působí jak blbá roztleskávačka. Do toho protagonista, dobrák od kosti, ale špatný voják, který by raději zachránil hrstku svých kamarádů na úkor celé planety. Jsem se občas musel smát tomu, co mu vypadlo z pusy. Dialogy jakoby vypadly z "im 14 and this is deep"...do toho přijde "cool" robot z "cool" hláškami, a - ...mohl bych pokračovat, ale snad chápete.
Hlavní konzumenty tohoto podivného vesmírného pouťového paintballu vidím v teenagerech bez občanky, což nekoresponduje s číslem 18 na krabici, nebo v ožralých vysokoškolácích s Playstationem. Jedná se o hru, která ze všech nejvíc ve mě vyvolala nádech "I'm too old for this shit". No příště snad budu moudřejší.
Pro: bojové doplňky, grafika ujde, vedlejší mise, kvalita produkce
Proti: všechno ostatní