Studená (a místy velmi horká) válka v době ledové. Opravdu dokonalá kombinace. Tedy, mohla by být. Nebýt některých chyb, které jsou místy opravdu velmi nepříjemné. A které znepříjemňují jinak docela dobrou hratelnost podpořenou dobrým dabingem (který by snad mohl být lepší - ale odmítám, že by byl úplně hrozný) a docela dobrými hláškami (u mě však trochu jinými než kterým dávají přednost jiní hráči) i sem tam pacifismem dvou hlavních hrdinů (John McMillan za USA, Jurij Ivanovič Gorkij za Rusko - kteří později mohou jít vlastní cestou).
Je dobré, že se někdo rozhodl udělat strategii, která nebude odpovídat systému vytvoř více než soupeř, ale ne tak úplně se to povedlo. V pozdějších misích se totiž k tomuto modelu velmi blíží. Težko říci, zda bohudík či bohužel. Rovněž systém připomínající RPG není úplně dokonalý (no, mohl jít trochu jinou cestou), ale nejsem si jistý, zda je až tak nutný.
Je hezké, že hra umožňuje schovat jednotky před zraky nepřátel s pomocí terénu, kdyby ovšem tato možnost skutečně fungovala tak, jak by bylo zapotřebí, aby odpovídala realitě.
A další nepříjemností je časový limit některých misí. Proti časovému limitu všeobecně nic nemám, ale proti šibeničním termínům ano. A zejména tehdy, když by člověk velmi rád daný úsek hrál jinak než autoři zamýšleli.
Velmi se mi líbí skicy v deníku Johna McMillana (které trochu připomínají obrázky z úvodu a závěru Wizardry 8). Zato ruská kampaň se v tomto směru podle mne moc nepovedla, bohužel.
Je dobré, že se někdo rozhodl udělat strategii, která nebude odpovídat systému vytvoř více než soupeř, ale ne tak úplně se to povedlo. V pozdějších misích se totiž k tomuto modelu velmi blíží. Težko říci, zda bohudík či bohužel. Rovněž systém připomínající RPG není úplně dokonalý (no, mohl jít trochu jinou cestou), ale nejsem si jistý, zda je až tak nutný.
Je hezké, že hra umožňuje schovat jednotky před zraky nepřátel s pomocí terénu, kdyby ovšem tato možnost skutečně fungovala tak, jak by bylo zapotřebí, aby odpovídala realitě.
A další nepříjemností je časový limit některých misí. Proti časovému limitu všeobecně nic nemám, ale proti šibeničním termínům ano. A zejména tehdy, když by člověk velmi rád daný úsek hrál jinak než autoři zamýšleli.
Velmi se mi líbí skicy v deníku Johna McMillana (které trochu připomínají obrázky z úvodu a závěru Wizardry 8). Zato ruská kampaň se v tomto směru podle mne moc nepovedla, bohužel.
Pro: zajímavá grafika, zajímavý nápad
Proti: některé chyby