Další rok, další CoD. Nával čiré nenávisti v diskuzích po celé světové síti opět vzplanul, jako peněženky vychovatelů milionu autistických individuí a virtuálních masochistu. Údajně nejhůře přijatý díl Call of Duty celé jeho historie, jenž se navíc ocitlo v mírném sevření marketingových EA kleští. My, jakožto dospělí jedinci zde na databázi se však nenecháme negativní popularitou nijak ovlivnit, že? Tedy pokusme se v rychlosti zjistit jaké nové CoDko doopravdy jest.
V základu je vše při starém. Letošní "Volání do služby" je až na pár vizuálních a herních změn zcela totožný jako Black Ops 3. Což je věta, kterou bych určitě mnoho občanů pařanů nenavnadil. Infinite Warfare je na pohled daleko filmověji pojatá a upírá své úsilí na charaktery. To je trochu problém, protože až na robota Ethana mi byli všichni kulantně řečeno zcela u zádě. To včetně hlavního protagonisty, jenž je velitelem lodi s posádkou. I vzhledem k tomuto faktu na 95% příkazy přijímá on...od svých podřízených..s nižší hodností. A když už nějaký rozkaz vydá, člen jeho posádky ho nevyplní. To vskutku dodá na věrohodnosti, což? Reyes je kapitán asi tak, jako jo kapitán Kirk karatista. Každopádně Reyes má zde i svou kamarádku, Salterovou. To je vám taková píč...impulzivní mladá dáma s úctyhodným nedostatkem poslušnosti. Opravdu se mi nelíbí jak vám hra to jejich přátelství pořád tak uměle předhazuje. Ethan je jediná postava, která nepůsobí uměle, což je paradox první cenové, Ethan je robot...robot, který je nechová jako robot, ale zasvěcení pochopí.
Příběh - Klišé, podávané na klišé podnosu s klišoidním záporákem - božínku jakej idiot to byl, hrůza. Dohrané to máte za pár hodin, takže i kdyby tu byl dobrý příběh a postavy, tak by se stejně nedokázali dostatečně rozvinout, ergo jejich smrt vás zasáhne asi jako myší prd v kosmiclé bouři.
Herně, jak jsem již předeslal tu pár změn je. Máte k dispozici hackovací zařízení na roboty, což je ukázalo jako naprosto OP mechanika. Space fight! vizuálně zajímavý, ale mechanicky naprosto triviální. K tomu tu jsou vedlejší mise, které jsou strukturovýny celkem pěkně, tempo, úkoly fajn (infiltrace lodí byl nepochybně vrchol) ale žel vesmírné energii pocit de-javu mě napadl, když jsem uzřel, že interiér lodi je v těchto misích vizuálně fixní..škoda převeliká.
Celkový vizuál je dosti kolísavý, ale jako celek to rozhodně nelze považovat za hru nehezkou. Cod:IW disponuje několika opravdu hezkými momenty, kterými jsem se tak kochal, že jsem skončil v propasti..dvakrát. Světelné efekty, modely postav jsou též velmi fajn. Slabší je již práce s texturami a částicovými efekty, zejména výbuchy.
Hodně jsem si zanadával, a teď to vypadá, že je COD naprostá kosmická břečka. Není tomu tak. Kampaň IW mě místy dosti bavil, level design vám dává dostatečnou volnost se více aktivněji pohybovat po bojišti (ovšem ani zdaleka je tak jako konkurenční Titanfall 2) a celkově je více vidět ten klasicky moderní Call of Duty spektákl. Vrazit ten mega rozpočet do "wow" momentů a prdět na nějakou větší inovaci. Kdepak, letos má Cod příliš velkou konkurenci na to, abych s ním marnil čas.
V základu je vše při starém. Letošní "Volání do služby" je až na pár vizuálních a herních změn zcela totožný jako Black Ops 3. Což je věta, kterou bych určitě mnoho občanů pařanů nenavnadil. Infinite Warfare je na pohled daleko filmověji pojatá a upírá své úsilí na charaktery. To je trochu problém, protože až na robota Ethana mi byli všichni kulantně řečeno zcela u zádě. To včetně hlavního protagonisty, jenž je velitelem lodi s posádkou. I vzhledem k tomuto faktu na 95% příkazy přijímá on...od svých podřízených..s nižší hodností. A když už nějaký rozkaz vydá, člen jeho posádky ho nevyplní. To vskutku dodá na věrohodnosti, což? Reyes je kapitán asi tak, jako jo kapitán Kirk karatista. Každopádně Reyes má zde i svou kamarádku, Salterovou. To je vám taková píč...impulzivní mladá dáma s úctyhodným nedostatkem poslušnosti. Opravdu se mi nelíbí jak vám hra to jejich přátelství pořád tak uměle předhazuje. Ethan je jediná postava, která nepůsobí uměle, což je paradox první cenové, Ethan je robot...robot, který je nechová jako robot, ale zasvěcení pochopí.
Příběh - Klišé, podávané na klišé podnosu s klišoidním záporákem - božínku jakej idiot to byl, hrůza. Dohrané to máte za pár hodin, takže i kdyby tu byl dobrý příběh a postavy, tak by se stejně nedokázali dostatečně rozvinout, ergo jejich smrt vás zasáhne asi jako myší prd v kosmiclé bouři.
Herně, jak jsem již předeslal tu pár změn je. Máte k dispozici hackovací zařízení na roboty, což je ukázalo jako naprosto OP mechanika. Space fight! vizuálně zajímavý, ale mechanicky naprosto triviální. K tomu tu jsou vedlejší mise, které jsou strukturovýny celkem pěkně, tempo, úkoly fajn (infiltrace lodí byl nepochybně vrchol) ale žel vesmírné energii pocit de-javu mě napadl, když jsem uzřel, že interiér lodi je v těchto misích vizuálně fixní..škoda převeliká.
Celkový vizuál je dosti kolísavý, ale jako celek to rozhodně nelze považovat za hru nehezkou. Cod:IW disponuje několika opravdu hezkými momenty, kterými jsem se tak kochal, že jsem skončil v propasti..dvakrát. Světelné efekty, modely postav jsou též velmi fajn. Slabší je již práce s texturami a částicovými efekty, zejména výbuchy.
Hodně jsem si zanadával, a teď to vypadá, že je COD naprostá kosmická břečka. Není tomu tak. Kampaň IW mě místy dosti bavil, level design vám dává dostatečnou volnost se více aktivněji pohybovat po bojišti (ovšem ani zdaleka je tak jako konkurenční Titanfall 2) a celkově je více vidět ten klasicky moderní Call of Duty spektákl. Vrazit ten mega rozpočet do "wow" momentů a prdět na nějakou větší inovaci. Kdepak, letos má Cod příliš velkou konkurenci na to, abych s ním marnil čas.
Pro: Lepší level design, hezký art design, Eathan, slušná hratelnost.
Proti: Krátké, klišoidní, s tupým záporákem a zapomětihodnými postavami.