Singleplayer je jednoduše katastrofa. Absolutní hrůza. Paradoxně nejkratší a hned první mise za harlemské bojovníky je asi nejlepší, neboť na hráče háže hustou náplň vjemů a efektů a střídání po smrti je dobrý nápad.
Následuje trapná kravina za trapnou kravinou. Příběhy nejsou podstatné, jsou napsané všechny za asi pár hodin. Scénárista evidentně neexistuje. Což by vůbec nevadilo, kdyby úrovně měly nějakou hlavu a patu a nějaký zábavný obsah. Ne. Nic. Dojdi tam, vystřílej partu totálních debilů, jdi dál. Světlý moment kampaně za RFC je paradoxně ta, která se neodehrává ve vzduchu, ale na zemi.
Umělá inteligence je vyloženě komická. Už tak dost blbému singleplayeru tak dávájí smrtící ránu. Neuvěřitelně propásnutá příležitost. Celá hra navíc působí nesmírně fantasticky steampunkově kvůli nejen velmi přehnanému vizuálu, ale i výběru zbraním. Autoři šli až na dřeň, aby do hry narvali automatické a poloautomatické zbraně, takže každý druhý je zde vybaven experimentálními zbraněmi, kterých bylo vyrobeno sotva pár kusů a povětšinou prototypy, které se ani nikdy nedostaly do služby.
To ale ani vlastně nijak nevadí, protože jinak bysme si museli vystačit každý s opakovačkou a občas semtam jedním kulometem, což by byla nuda. Důvody, proč se moc nedělají střílečky z WWI vidíte tady. DICE to chytře obešlo zasazením hry do jakési alternativní historie, takže OK.
Multiplayer je už mnohem lepší. Zde už si na žádnou zkušenost z první světové války nikdo nehraje, krom občasných kulis, uniforem a někdy nápisu Austria-Hungary vám nic nepřipomene, že by se nejednalo o naprostou fantazii. A je to paradoxně dobře, protože se lze soustředit čistě na akci, která je velmi dobrá. Mapy jsou povětšinou dobře udělané, zbraní a doplňků na ně není milion, destruktibilita prostředí je solidní, s týmem se pracuje dobře.
Třeba se ale po čase objeví negativa, jako že těch map je vlastně docela málo, všechny strany můžou mít všechny zbraně, kůň je vyloženě LOL, tank asi trochu overpowered. Ale nic, co by asi časem nešlo spravit.
Prozatím je tedy hodnocení, jaké je. Kampaň je něco otřesného a už vlastně sotjí za to si ji zahrát, protože větší fušeřinu člověk neviděl. Multiplayer je celkem dobrá řežba zasazená do fiktivního steampunkového světa, který si půjčuje pár prvků z první světové války.
Následuje trapná kravina za trapnou kravinou. Příběhy nejsou podstatné, jsou napsané všechny za asi pár hodin. Scénárista evidentně neexistuje. Což by vůbec nevadilo, kdyby úrovně měly nějakou hlavu a patu a nějaký zábavný obsah. Ne. Nic. Dojdi tam, vystřílej partu totálních debilů, jdi dál. Světlý moment kampaně za RFC je paradoxně ta, která se neodehrává ve vzduchu, ale na zemi.
Umělá inteligence je vyloženě komická. Už tak dost blbému singleplayeru tak dávájí smrtící ránu. Neuvěřitelně propásnutá příležitost. Celá hra navíc působí nesmírně fantasticky steampunkově kvůli nejen velmi přehnanému vizuálu, ale i výběru zbraním. Autoři šli až na dřeň, aby do hry narvali automatické a poloautomatické zbraně, takže každý druhý je zde vybaven experimentálními zbraněmi, kterých bylo vyrobeno sotva pár kusů a povětšinou prototypy, které se ani nikdy nedostaly do služby.
To ale ani vlastně nijak nevadí, protože jinak bysme si museli vystačit každý s opakovačkou a občas semtam jedním kulometem, což by byla nuda. Důvody, proč se moc nedělají střílečky z WWI vidíte tady. DICE to chytře obešlo zasazením hry do jakési alternativní historie, takže OK.
Multiplayer je už mnohem lepší. Zde už si na žádnou zkušenost z první světové války nikdo nehraje, krom občasných kulis, uniforem a někdy nápisu Austria-Hungary vám nic nepřipomene, že by se nejednalo o naprostou fantazii. A je to paradoxně dobře, protože se lze soustředit čistě na akci, která je velmi dobrá. Mapy jsou povětšinou dobře udělané, zbraní a doplňků na ně není milion, destruktibilita prostředí je solidní, s týmem se pracuje dobře.
Třeba se ale po čase objeví negativa, jako že těch map je vlastně docela málo, všechny strany můžou mít všechny zbraně, kůň je vyloženě LOL, tank asi trochu overpowered. Ale nic, co by asi časem nešlo spravit.
Prozatím je tedy hodnocení, jaké je. Kampaň je něco otřesného a už vlastně sotjí za to si ji zahrát, protože větší fušeřinu člověk neviděl. Multiplayer je celkem dobrá řežba zasazená do fiktivního steampunkového světa, který si půjčuje pár prvků z první světové války.
Pro: multiplayer, fantasy stylizace, zvuky, grafika
Proti: otřesná kampaň, historie šla na vandr