STEREOTYP. Skoro celou hru se opakuje: Najít vedlejší úkoly (ideálně vylezením na nějakou vysokou věž), splnit 2-3 vedlejší úkoly (opakuje se stále několik stejných), zlikvidovat cíl (což také vždy probíhá podobně)... aspoň, že příběh vypadá zajímavě a táhne hráče dál, spojení minulosti a přítomnosti se mi velmi líbilo. A co je za to odměnou? Useknutý konec, podobně jako v Crysis, ach jo. Altairův pohyb po městě, souboje - oboje zpracováno skvěle, pouze občas jsem měl malé problémy s kamerou, nebo s tím, že Altair nedělal zrovna to, co bych chtěl. Hodně mi vadily opakující se hlášky npcček, vážně to kazilo atmosféru. Pokud by někdo chtěl hře vyčítat způsob zpracování menu, pravděpodobně kvůli velmi zdlouhavému vypínání přes menu, doporučuji se skamarádit s klávesami ALT a F4 :)
David Jirovec • 38 let • ČR - kraj Středočeský
Pro: příběh, grafika, pohyb městem, skrytá čepel :)
Proti: to samé stále dokola