Herní výzva 2017 #1
Dohráno na 100%. Upřímně jsem to nečekal, protože bytostně nesnáším collectibles ve hrách, ale tady mě to nějak chytlo a posbíral jsem úplně všechno. Možná to bylo tím, že většina těch věcí ve hře opravdu k něčemu byla a hráč za sbírání něco dostane, ať už nové zbraně, vybavení nebo skilly. Ale stejně bych jich ve hře ubral tak na půlku.
Po začátku v Sýrii jsem čekal, že se hra bude odehrávat po celém světě, ale opak je pravdu. Další v pořadí je Sibiř a hra už tam zůstane až do konce. Příběhové mise jsou parádní a opravdu jsou tím nejlepším co hra nabídne. To samé se nedá říct o příběhu a strašně dementním finálním bossovi. Nevím, proč ho musím něčím odlákat a pak ho sundat ze zadu, když normálně na férovku mu dává Lara dobře po držce, ale hra si to nepřeje, takže mu to nic nedělá.
Zkoumání lokací a skrytých kobek s nějakým tím puzzlem je taky fajn. Líbí se mi, že se hráč musí vracet do předchozích lokací, až se posune dostatečně v příběhu a dostane nějaké udělátko, se kterým se dostane tam, kde to před tím nešlo. Challenge jsou zajímavé tím, že na ně hra neupozorní, dokud hráč sám nepříjde na to, jak je aktivovat. Zajímavé už nejsou obsahem, je to samé najdi/znič/udělej několikrát tu samou věc. Odměnou je za ně krásné nic, jenom další procenta k dokončení hry na 100%.
Po dokončení příběhu se dá cestova do všech lokací ve hře a dodělat si případné resty.
Dohráno na 100%. Upřímně jsem to nečekal, protože bytostně nesnáším collectibles ve hrách, ale tady mě to nějak chytlo a posbíral jsem úplně všechno. Možná to bylo tím, že většina těch věcí ve hře opravdu k něčemu byla a hráč za sbírání něco dostane, ať už nové zbraně, vybavení nebo skilly. Ale stejně bych jich ve hře ubral tak na půlku.
Po začátku v Sýrii jsem čekal, že se hra bude odehrávat po celém světě, ale opak je pravdu. Další v pořadí je Sibiř a hra už tam zůstane až do konce. Příběhové mise jsou parádní a opravdu jsou tím nejlepším co hra nabídne. To samé se nedá říct o příběhu a strašně dementním finálním bossovi. Nevím, proč ho musím něčím odlákat a pak ho sundat ze zadu, když normálně na férovku mu dává Lara dobře po držce, ale hra si to nepřeje, takže mu to nic nedělá.
Zkoumání lokací a skrytých kobek s nějakým tím puzzlem je taky fajn. Líbí se mi, že se hráč musí vracet do předchozích lokací, až se posune dostatečně v příběhu a dostane nějaké udělátko, se kterým se dostane tam, kde to před tím nešlo. Challenge jsou zajímavé tím, že na ně hra neupozorní, dokud hráč sám nepříjde na to, jak je aktivovat. Zajímavé už nejsou obsahem, je to samé najdi/znič/udělej několikrát tu samou věc. Odměnou je za ně krásné nic, jenom další procenta k dokončení hry na 100%.
Po dokončení příběhu se dá cestova do všech lokací ve hře a dodělat si případné resty.