Na viteze prvnich dvou rocniku Becherovka Game vzpominam se slzou v oku - jak se Zazracnym lekem, tak se Zlatym kalichem jsem si uzil na zacatku jednadvacateho stoleti spoustu legrace a nektere hlasky z nich mezi mnou a mou sestrou zkultovnely.
Z nejakeho duvodu jsem pak ale soutez v nasledujicich letech nesledoval a k tretimu titulu Enteronu, ktery dosahl jen na druhe misto tretiho rocniku, se dostal teprve nyni (mimochodem, dle bonuswebackeho clanku z roku 2006 pry bylo porotcum naznaceno, ze neni vhodne, aby dalsi projekt tech samych vyvojaru zvitezil i treti rok v kuse).
Becheruv sen je rozsahlejsi a propracovanejsi nez predchozi dve hry, ale kouzlo se uz bohuzel vytratilo. Jinak netusim, kde kolega Caelos vzal tu starocestinu, pouzity jazyk je sice kromobycejne knizni a zvlaste intro preteka prechodniky, ale to neni nic, co by si takove oznaceni zaslouzilo. Ledaze by mel na mysli sverazny dialekt obyvatelu Lhoty, ale asi ne:-)
Co mi celkem lezlo na nervy byla akcni mezihra pred posledni pasazi (strileni banditu), kdy banditu uplne v pravo nebylo mozne zasahnout, resp. zcela zjevny zasah protivnika nikdy nezlikvidoval. No a priznam se, ze pouze jedna pozice na save je i u takto kratke hry proste malo...
Z nejakeho duvodu jsem pak ale soutez v nasledujicich letech nesledoval a k tretimu titulu Enteronu, ktery dosahl jen na druhe misto tretiho rocniku, se dostal teprve nyni (mimochodem, dle bonuswebackeho clanku z roku 2006 pry bylo porotcum naznaceno, ze neni vhodne, aby dalsi projekt tech samych vyvojaru zvitezil i treti rok v kuse).
Becheruv sen je rozsahlejsi a propracovanejsi nez predchozi dve hry, ale kouzlo se uz bohuzel vytratilo. Jinak netusim, kde kolega Caelos vzal tu starocestinu, pouzity jazyk je sice kromobycejne knizni a zvlaste intro preteka prechodniky, ale to neni nic, co by si takove oznaceni zaslouzilo. Ledaze by mel na mysli sverazny dialekt obyvatelu Lhoty, ale asi ne:-)
Co mi celkem lezlo na nervy byla akcni mezihra pred posledni pasazi (strileni banditu), kdy banditu uplne v pravo nebylo mozne zasahnout, resp. zcela zjevny zasah protivnika nikdy nezlikvidoval. No a priznam se, ze pouze jedna pozice na save je i u takto kratke hry proste malo...