Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

  • PC 20
Nebudu hodnotit. Nedostal jsem se, ani přes druhou misi, ale dojmy napíšu:

Problém týhle hry je, že je zcela lineární. Jelikož se jedná o Splinter Cell, a nééé CoD a další akční hry, tak stealth je základ. Mě by nevadila akční stránka, ale chci mít i prostor pro svoje nápady a mít možnost s radostí a v napětí taktizovat, jak koho obejdu. Tady, jakmile to zvládnu, objeví se v jediné cestě dva týpci co se nekonečně dlouho vykecávaj. Sejmu je, ale těla nemohu odnášet a někdo kolem toho projde a jsem v hajzlu.
Přestřelky jsou zcela umělé. Žádná intenzita, žádná razance z pistolí, nepůsobí to vůbec nekompromisně a nepomáhá tomu ani tupé ovládání. Hráč nemá šanci ani využívat okolí, aby si mohl přizpůsobit akci podle své chutě. Tady jde vidět ta levelost, mezi ostatními díly a Conviction. Jinde máte na výběr tunu možností. I první díl nabízí skvělou varibialitu možností, jak se dostat k cíli.
V Conviction nemůžete bejt ani dlouho ukrytý za zdí, protože po chvilce na vás ze dveří vyběhnou asi čtyři týpci a rozstřílej vás na sračky / jejich trapné hlášky mě fascinovali. Sem tam se kryjí za bednama, ale většinou zmateně běhaj po mapě a střílí do vašeho stínu. Jakmile je samotná priorita (akce) nudná a nepřináší hráči potěšení, je k tomu limitován mantinely, které ho omezují a musí, prostě se MUSÍ hře přizpůsobit. Já na to nepřistoupim a dál to hrát nebudu. Přitom příběh vypadal skvěle a vyvolával ve mě emoce, díky preciznímu soundtracku. Proto jsem hojně využíval ruční způsob boje. Krav Maga v plné parádě, skvělý chvaty, konečně jsem našel pořádné pozitivum v té hře!!
Výslechy sice pěkné, ale postrádaj údernost. Jsou absurdní, a hlavně katastrofálně nasnímané. Nelíbilo se mi, že musim mačkat "E", abych vysekal informace z postav. Když totiž stojim daleko od zdi a zmáčknu "E", nepřirozeně Fisher kráčí s postavou pod krkem a opět to působí celkově uměle. V Blacklistu se hráč mohl kochat tou animací a profesionalitou, kde nebyly střihy a divák se místy i dočkal perfektní choreografie, jako z nějakého akčního-bojového filmu.
Katastrofální optimalizace a odporná vizuální stránka tomu fakt moc nepomáhaj a furt s hrou jsou nějaké problémy. Už to, že jednou hru spustim a pak si stěžuje na to, že to hrát nemohu, pač mi to nepodporuje grafickou kartu, přitom jsem to předtim spustit dokázal!!!
Na netu jsem se navíc dozvěděl, že takovejch uživatelů co si na Konvici v tomto případě stěžují, je plno.
Tvůrci se však v Blacklistu dokázali poučit, ale Conviction za nic nestojí. Jinak zoomovat v zrcátkem od auta je fakt insane :-))
Závidim těm, kteří si tuhle hru dokázali užít. Já si raděj zahraju klasiku, kde fackuju Rusáky v Kalinateku O:-)

Pro: Dabing, příběh, soundtrack, choreografie bitek, Sam Fisher

Proti: Nevyvážená optimalizace, odpudivej vizuál, umělá akce a nucená lineárnost, lepší už to nebude

+9 +10 −1