Vždycky jsem se divil, co na té Laře všichni vidí. Hry jako takové docela fajn, ale postava Lary mi vždycky přišla nudná, plus ta její divná postava s velkýma balónkama...Pak ale přišel v roce 2013 restart s novou Larou a můj názor se změnil. Tahle Lara je nejenom hezčí, ale také zábavnější, sympatičtější a s cepínem to umí jako nikdo. První díl jsem si i přes divný příběh užil a těšil se na pokračování, doufaje, že se v tomhle ohledu zlepší.
No, příběh lepší není. Základní linie (vlastně klasické "Najít artefakt ve ztraceném městě") je v pořádku, jen je kolem toho omotané divné cosi s mizernými zvraty a jedním z nejtrapnějších záporáků za poslední roky. Přitom různé dokumenty válející se ve hře jsou fajn, četl jsem je rád. Pak tu je drobnost, které se musím smát - hráči hra správně neodpustí snad žádnou chybu, každý špatný úchyt či skok trestá smrtí. ALE! Ve filmečkách Lara neustále někam padá, propadá se, dostává naloženo, prostě nikam nemůže přijít normálně a vždycky je tam nějaká plošinka, díky které se zachrání. Kde je spravedlnost, sakra! :)
Jinak je Rise of the Tomb Raider stejně zábavný jako první díl. Hru jsem dohrál na 100%, hledání artefaktů, dokumentů, prozkoumávání nepovinných hrobek, plnění výzev, to vše jsem si užil a o tom hlavně vlastně Tomb Raider je. Stejně tak souboje jsou docela zábavné, potěší i menší počet QTE oproti minulému dílu, ale i tak jich pár na hráče hra vytasí (a zrovna při souboji se závěrečným bossem - wtf?).
Ještě se zastavím u nepovinných hrobek - škoda že jich nebylo o pár víc, hádanky se povedly a jsou pro mne jeden z největších kladů hry.
Hra je vizuálně nádherná, některé výhledy jsou až epické (včetně těch na Laru:)).
Jinak je RotTR vlastně stejnou hrou jako předchůdce, což může být klad i zápor. Nechybí crafting, lov zvěře, jednoduché vedlejší úkoly, nic nového pod sluncem, je fajn že je to i zde.
Celkově je Rise of the Tomb Raider povedenou a zábavnou hrou, kterou sice trochu sráží příběh, ale i tak ji hodnotím docela vysoko. Na třetí díl se těším, snad tvůrci najmou nové a hlavně lepší scénáristy.
PS: Co tam Lara někdy předvádí, kam se hrabe Legolas :)
No, příběh lepší není. Základní linie (vlastně klasické "Najít artefakt ve ztraceném městě") je v pořádku, jen je kolem toho omotané divné cosi s mizernými zvraty a jedním z nejtrapnějších záporáků za poslední roky. Přitom různé dokumenty válející se ve hře jsou fajn, četl jsem je rád. Pak tu je drobnost, které se musím smát - hráči hra správně neodpustí snad žádnou chybu, každý špatný úchyt či skok trestá smrtí. ALE! Ve filmečkách Lara neustále někam padá, propadá se, dostává naloženo, prostě nikam nemůže přijít normálně a vždycky je tam nějaká plošinka, díky které se zachrání. Kde je spravedlnost, sakra! :)
Jinak je Rise of the Tomb Raider stejně zábavný jako první díl. Hru jsem dohrál na 100%, hledání artefaktů, dokumentů, prozkoumávání nepovinných hrobek, plnění výzev, to vše jsem si užil a o tom hlavně vlastně Tomb Raider je. Stejně tak souboje jsou docela zábavné, potěší i menší počet QTE oproti minulému dílu, ale i tak jich pár na hráče hra vytasí (a zrovna při souboji se závěrečným bossem - wtf?).
Ještě se zastavím u nepovinných hrobek - škoda že jich nebylo o pár víc, hádanky se povedly a jsou pro mne jeden z největších kladů hry.
Hra je vizuálně nádherná, některé výhledy jsou až epické (včetně těch na Laru:)).
Jinak je RotTR vlastně stejnou hrou jako předchůdce, což může být klad i zápor. Nechybí crafting, lov zvěře, jednoduché vedlejší úkoly, nic nového pod sluncem, je fajn že je to i zde.
Celkově je Rise of the Tomb Raider povedenou a zábavnou hrou, kterou sice trochu sráží příběh, ale i tak ji hodnotím docela vysoko. Na třetí díl se těším, snad tvůrci najmou nové a hlavně lepší scénáristy.
PS: Co tam Lara někdy předvádí, kam se hrabe Legolas :)
Pro: Hratelnost, zábava, grafika, Lara, nepovinné hrobky, průzkum a hledání artefaktů
Proti: Příběh, zvraty, neskutečně špatný záporák