Super hra! Perfektní technická stránka, pěkně zpracovaný příběh a skvělá noir atmosféra.
Tuhle hru hraju už tak dlouho a stále mě baví. Max Payne je obalený ve skvělé technické stránce, která z něho dělá na pohled mladou hru, takže druhý Max může s klidem ignorovat rok 2003 a to se hry z roku 2003 neřadí mezi úplné mladíky.
Max Payne 2 se vyhýbá označení "tradiční TPS střílečka" a díky (na tu dobu) propracované grafice, fyzice a tomu, co dělá z Maxe takového týpka, tím myslím samozřejmě bullet time a spomalené skákání do stran, ukazuje hráčovi, že "tradiční TPS střílečka" to není, tím pádem má akce ten správný spád a nedokáže nudit.
Příběh a atmosféra rovněž nezklamou.
Zatímco atmosféra jde kvalitou ve šlépějích prvního dílu, možná už není tak temná, přesto hlavně v komiksových cutscénách ukazuje, že ani nejveselejší není a k tomu je více "filmovější".
Příběh od prvního dílu pokročil a nabízí ještě v té době ve hrách nevídané "love story".
To všechno završuje smutná a ponurá skladba z menu.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne je zkrátka klasika ve svém žánru.
Tuhle hru hraju už tak dlouho a stále mě baví. Max Payne je obalený ve skvělé technické stránce, která z něho dělá na pohled mladou hru, takže druhý Max může s klidem ignorovat rok 2003 a to se hry z roku 2003 neřadí mezi úplné mladíky.
Max Payne 2 se vyhýbá označení "tradiční TPS střílečka" a díky (na tu dobu) propracované grafice, fyzice a tomu, co dělá z Maxe takového týpka, tím myslím samozřejmě bullet time a spomalené skákání do stran, ukazuje hráčovi, že "tradiční TPS střílečka" to není, tím pádem má akce ten správný spád a nedokáže nudit.
Příběh a atmosféra rovněž nezklamou.
Zatímco atmosféra jde kvalitou ve šlépějích prvního dílu, možná už není tak temná, přesto hlavně v komiksových cutscénách ukazuje, že ani nejveselejší není a k tomu je více "filmovější".
Příběh od prvního dílu pokročil a nabízí ještě v té době ve hrách nevídané "love story".
To všechno završuje smutná a ponurá skladba z menu.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne je zkrátka klasika ve svém žánru.
Pro: Grafika, fyzika, akce, bullet time, spomalené zkákání do stran, atmosféra, příběh, komiksové cutscény.
Proti: Krátkost.