Co hře nelze upřít je grafické zpracování a efekty, za které by se nemusela stydět kdejaká adventura. Stejně tak atmosféra, kdy nevíte, co se děje, obklopuje vás temnota a především hodně krve, je skvělá! Pochválit musím i hezky vypadající "cutscény". A nakonec ani konec mi nepřišel vůbec špatný, vzhledem k tomu, že příběh je takový...nijaký. Přesto převažují neduhy nad těmito pozitivy.
Například nechápu, proč se Hadley furt tak loudá. Stačilo to vyřešit pouhým dvojklikem a teleportem, jako je tomu dnes už normálně běžné. Zejména u velkých lokací, kdy Hadley běhá jak v bludišti i přes to, že jí vzdušnou čarou k cíli chybí jen pár metrů, člověku vážně pije krev. Dál nechápu ani to, proč když je Hadley poměrně pohledná dívka, jsou všechny ostatní postavy ošklivé karikatury. Divný mi přišel i systém prohlížení předmětů a okolí. Hra je dobře nadabovaná, ale i přesto se místo běžného okomentování, které by mohla hlavní hrdinka pronést, objeví pouze "krátký" textík. O menu, které vypadá jak z přelomu tisíciletí ani nemluvě.
CAYNE má sice kratší hrací dobu, ale o delší bych vlastně asi ani nestál. Hrát ji pro mě bylo větší trápení, než potěšení a když se mi po závěrečné scéně spustily titulky, nezbývalo než říct pouhé: "Konečně..." Je potřeba také dodat, že jsem se hrou měl celkem problémy. Jednou mi spadla a dvakrát se zasekla, že jsem musel pokračovat od posledně uloženého bodu a jelikož autosavy ve hře nejsou, kolikrát jsem nad touto ztrátou plakal. Zvlášť když pak musíte poslouchat znovu dlouhé rozhovory, které jak tušíte....ano, správně...přeskočit nejdou.
Například nechápu, proč se Hadley furt tak loudá. Stačilo to vyřešit pouhým dvojklikem a teleportem, jako je tomu dnes už normálně běžné. Zejména u velkých lokací, kdy Hadley běhá jak v bludišti i přes to, že jí vzdušnou čarou k cíli chybí jen pár metrů, člověku vážně pije krev. Dál nechápu ani to, proč když je Hadley poměrně pohledná dívka, jsou všechny ostatní postavy ošklivé karikatury. Divný mi přišel i systém prohlížení předmětů a okolí. Hra je dobře nadabovaná, ale i přesto se místo běžného okomentování, které by mohla hlavní hrdinka pronést, objeví pouze "krátký" textík. O menu, které vypadá jak z přelomu tisíciletí ani nemluvě.
CAYNE má sice kratší hrací dobu, ale o delší bych vlastně asi ani nestál. Hrát ji pro mě bylo větší trápení, než potěšení a když se mi po závěrečné scéně spustily titulky, nezbývalo než říct pouhé: "Konečně..." Je potřeba také dodat, že jsem se hrou měl celkem problémy. Jednou mi spadla a dvakrát se zasekla, že jsem musel pokračovat od posledně uloženého bodu a jelikož autosavy ve hře nejsou, kolikrát jsem nad touto ztrátou plakal. Zvlášť když pak musíte poslouchat znovu dlouhé rozhovory, které jak tušíte....ano, správně...přeskočit nejdou.
Pro: grafika, atmosféra, cutscény, konec
Proti: loudání, menu, nejde přeskočit rozhovory