Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Aliens: Colonial Marines

  • PC 80
2017-01-10
To jsou čuráci, dali tam skiny ke zbranim, a na 1911, když už pominu to, že je to pětačtyřicítka, dali nějaký tři maskování a žádnej bi-tone.
Kapacita 40. Normální pulzní puška používá beznábojnicové střelivo, proto se tam vejde 100 ks. Na druhou stranu je tak rychlé, že je to jako bys vyprázdnil právě 40-ti rannej zásobník. Tady to v tom nejduložitějším ohledu uplně posrali. Vystřelíš ránu a zní to jako dávka. Proč? Navíc není rozdíl mezi zvukem smart-gunu a pulzní puškou. Pulzní puška a Smart-gun mají bejt dva naprosto užasný zvuky, ale odlišný.
Tlumič – a popis – reduces speed of proppelled gases. Pokud není na střelný prach, tak v hlavni žádné plyny nehoří. Jděte se vysrat, takové nelogičnosti hned v uvodu, to by se Tomu Clancymu nestalo!
Nekrytá muška, se poseru. Ty skyny jsou ubohý. Kdo je vymýšlel? Jinak v menu se člověk orientuje dobře.
Nevypadá to tak špatně. Už vím, proč se na hru tak nadává, efekty stojej za hovno, ale já na ně tolik nedám.
Projev zbraní dobrý! Konečně mám na alieny brokovnici. A samostatný granáty! Dal jsem si to na hard, at to stojí za to, kdž je to prej krátký.
JAK MU MASÍRUJE SRDCE PŘES TEN KRUNÝŘ!
Nastavení je výborný i ve hře. Začíná se mi to líbit. Čekal jsem sračku a ted jsem v jednom z Ridlyho filmu!
Detaktor pohybu nemá chybu. Detektor pohybu mě začíná srát, ještě že jde vypnout!
Krev vypadá taky věrohodně. Sliz taky.
Mužu za sebou zavírat dveře, bezva.
No to kecáte, todle se vám nelíbí? První kontakt byl uplně libovej! Trefil ho někdo pistolí?
Z toho radaru se podělám.
Ty vole já ho zabil pistolí, málem jsem se z něho posral, vždyt je výbornej a skvěle vrčí! V tý místnosti na vás mohl vyskočit odevšad a je hrozně tmavá. A jsou rychlí jak svině!
Ted na nás naběhla smečka a mám co dělat, abych udržel healy v modrym. Ještě jeden škrábanec, odražená kulka, a je po mně. Čekal jsem pomalejší rozjezd!
Frajer za mnou zavařil dveře, přes sklo jsem ještě alienovi ustřelil hlavu… jako ve filmu!

Rytmická hudba.
Fakt jsem neměl v umyslu tomu dát moc jen kvuli tomu, že je to moje oblíbená serie, na youtube to vypadalo, že máte pravdu, že se to fakt nepovedlo, ale hraje se to skvěle, má to atmosferu! Později se objeví nudnější pasáže, kvuli kterým strhnu, ale jinak příjemné překvapení.
Během přebíjení mužu změnit zbran. Zdá se, že mysleli na všechno. Je to náhodou propracovaná hra. Místy se grafika muže jevit zastarale, ale není to nic hrozného. Líbí se mi HUD a ukazatel, zda-li mi svítí baterka.. Ukazatel zdraví převzali z AVP, kde jste se na druhou stranu nemohli ani skrčit.
Pamatuji se, že tudle hru odsuzovalo hodně lidí, i na internetu, ale je pravda, že šlo většinou o bezduchý, jednoduchý tupce jedince, kteří chtějí k obědu kaviár a k večeři jelena, přitom nic pořádnýho nejedli.
Tady jich je jako much! Už mě zabili.
Ukládání pozic přes checkpointy, což je ideální pro udržení napětí.
Nastavení ovládání
Tab – detektor, Q – blok, Scroll – Sekundární mod, M4 – granát
Duležitá je myš, primární střelba a zaměřování je jasný, ale granátomet si nezapomente dát na kolečko dopředu! Zpátky mužou bejt granáty, když nemáte boční tlačítko, nebo jen na M3.
Jak hezky syčí, potvory! Na jakou jsou obtížnost jste to hráli, že jste byli tak odolný a alieni líný lemry? Než se rozkoukám, tak ji mám za krkem!
No tak mizej, a co má bejt? Představte si, že hrajete nějakou hrzně kul hru z devadesátek.
Ta brokovnice je lepší. Počkat si, až přiběhnout, a pak to zmáčknout. Náboje ubývaj docela rychle.
Co kecáte, ta mrcha se normálně schovává za překážkama a vyčkává. Málokdy běží přímo.
Tvl, on nezavřel dveře! Se posral, ne? Je hezké, že u jejich otevírání/rozvařování vás klidně zaskočí. Není vše jenom na vás!
Ted tomu trochu nerozumím, vrátili jsme se na svou lod a už je celá zamořená? Kdo natáčel to líhnutí? Todle bude ještě zajímavý!
Opakuju delší checkpointy, zatím mi to nevadí. Příště si to dám na post-human warrior!
2017-03-24
Q – detektor
Scroll Up – melee (v podstatě rychlý utok na myši jako v Crysis)
M4 – sekundární střelba (Scroll se nedá u plamenometu použít) je to jistota
G – granát (do ruky)
Já vás nechápu. Co se vám na tom zase nezdá? Jako asi to nebude ta nejlepší hra na světě, ale dokonale se jim podařilo vystihnout tu atmosferu z filmu. Tentokrát jsem čekal propadák. Vážně jsem těm vašim komentářum uvěřil, zvlášt poté, co jsem shlédl pár videí na youtube, a je to skvělá hra! Hraju na těžkou a musím si dávat hodně pozor, aby mě nesežrali! Lezou po stěnách, jsou zákeřný, schovávaj se, někdy i bleskově zautočí, ustřelujete jim končetiny a do toho krásně syčí… Co víc byste od alienu chtěli?
Skvěle zpracovaný zbraně, konečně je mužu likvidovat zblízka pumpou. Pistoli s nekonečnem náboju si mohli odpustit, ale zase nemá chybu. Ostatní fekty nejsou buhví co, ale nemusím je srovnávat s Crysis.
Nevim, co jsem stáhnul za verzi, ale grafika vypadá solidně – jako na obrázcích. Zvuky jsou na tom asi nejlíp. Věrně kopírují originál (ty filmový). Baterka baterka vydává asi tolik světla jako … , detektor konečně detekuje pohyb vetřelce uvidíte až v pohybu.
- Ignore that sound like a question and move your ass, grunt!
- Tvl, to je dobrý! Má to i svuj vlastní příběh, dementi! Repliky zustali stejný. Mně osobně se všechny ty nový zbraně líbí, jako by se tady někdo pořádně vyřádil. Plamenomet pod utočknou puškou. Granátomety s automatickými brokovnicemi. Několik druhu pistolí. Krásný, až zrak přechází! Ještě si je mužete tunnit, třeba samolepkou ve tvaru psí tlapky.
Uznávám, že hra je místy těžkopádná, připomíná zase to retro, ale mně se líbí. Nepíšu baví, ale líbí, protože se spíš kochám, než hraju. Ty střihy, když vám někdo ustřelí/ukousne hlavu… a bere se vážně, až je to legrační. Nejvíc si mě získal ten týpek, co se pokoušel o masáž srdce přes pancíř. Že vy jste nikdy neměli alieny rádi, co jste pěli tu chválu? Fanoušek musí bejt nadšenej! Už jen čekám, kdy se někdo z vás ozve, kdo to je Ripleyová.
2017-04-12
Nejdříve film, potom hra (která by tě mohla zklamat/unavit). Film tě spíš naladí. Film spíš naladí tu správnou atmosferu.
- Cook the grenade before throwing (stará dobrá hra)
-
Naprosto výborně je tady zpracovaná střelba z pistole. Nebudu to popisovat, vyzkoušejste si to sami. Mužete střílet rychleji, když si počkáte na správný okamžik, až se vrátí závěr zpátky. Líbí se mi ty nový komixový zbraně, kombinace utočný pušky a plamenometu. Ruzný upgrady ala Crysis. Nenásilně. Chybí mi výklony v souboji s vojáky. To, že mám všechny dostupný zbraně u sebe mi strašně, ale strašně vyhovuje (zapamatujte si to)! Zvlášt když předtím jsem hrál Stalkera a nedokázal se rozhodnout, kterou pušku nechám ležet na zemi. Nechci tady rozebírat Stalker, Stalker je jiná hra, ale já si nechci hrát na realitu, chci si pořádně zastřílet! Přitom realističnost byla částečně zachována, protože zároven mužu používat jenom dvě a pistoli. Me gusta.
Dobře je řešeno doplnovaní healu a brnění. Zatímco s životy si musíte vystačit od začátku, helmy a ruzné chrániče nalézáte postupem hry. Někdy jsou i pěkně schovaný, tak se vyplatí prolejzat každý tmavý kout. A nejlepší jsou ty ukazatele. Hned víte, od čeho leží zásobník na zemi.
Grafika je trochu rozmazaná i na vysoký detail, nicméně navozuje filmovou atmosferu. Radost se tam jen tak procházet.
A hele, sedím v nákladním robotovi. To byl muj sen! Jen nevím, proč dementi otočili ruce.
Faceguhheři jsou rychlí jako svině.

Takový psycho! Todle vás nezvedlo ze židle? Pořád jsem čekal nějakou sračku – a zase se vrátím ke Stalkerovi, kde procházíte hnízdem Bloodsuckeru, a to je taková parodie na strach. Tady si opravdu nedovolím … Jdu potichu jako myšla. Hned jako první mě zaujali mrtví alieni. Bylo na tom něco podezřelýho a zachvíli mi došlo, že je to schválně, aby jeden z nich nebyl tak docela tuhej. Výsledek, dámy a pánové, daleko předčil očekávání. Takže já jen s klidem kvituju vaši snahu každou dobrou hru na motivy vetřelce stáhnout na vaši uroven. Má to pozitivní efekt!
Vetřelce je radost střílet! Nejlépe pak pumpou, s tou mám nejvíc ověřených zásahu. Jsou rychlejší a zákařnější než v AVP, nepusobí sice tak ultra živě nebo nasraně (agresivně), ale kolikrát máte s nimi plno práce. Jeden vydrží i několik zásahu z pulzní pušky, dokonce vás muže i zabít, když se netrefíte vůbec. Dalším pozitivem jsou ultra-realistické zvuky, které známe z filmu. Všechno je ozvučeno naprosto přesně a máte pocit, že se nacházíte v aliením univerzu. Na planetu přistáváte 17 dní po ztracení kontaktu s jednotkou, je skvělé srovnávat detaily ze hry s těmi filmovými, když to sjíždíte po sobě.
2017-04-13
Teda nevim, co jste hráli, ale vetřelec vás muže pěkně chytbout a ukousnout vám hlavu pěkně zblízka. V puvodním AVP jsem měl teda vyšší životnost!
To si děláte prdel! Znělo to jako nějaká velká bestie, tak jsem čekal střih, že vyrazí dveře, a přitom byly v místnosti jen dva vetřelci, kteří si mě samozřejmě dvakrát pos sobě dali. Líbí se mi, jak vás srazí až na zem, kde ji od sebe se štěstím odkopnete – to je nejlepší script, jaký jsem zatím ve hře viděl. Zabít je není vůbec lehké. Rozpozná te je až na poslední chvíli, a pokud máte dlašího za zády, tak je konec!
- Oh my God. Not exactly your God
Hicks vstal z mrtvých. Dlouhý příběh, jasný. Ani to nechci vědět. Ještě Newt. Ripleyovou bych asi nerozdejchal.
Co to je za bestii? Aha, chcet to jen tu správnou zbran. Líbí se mi, že detektor ukazuje i zadání ukolu. Je věrohodně zpracovanej, ostatně jako všechno. Když se na něm objeví signál, není to jen šum, ale mužete si být jisti, že ve vedlejší místnosti, nebo nad váma, se skrývá potvora a vyčkává, až k ní přijdete blíž. Opravdu je to užitečná věc. Už vás jen nerozčiluje neustálý pípání, jako tomu bylo v prvních dílech AVP.
Tvl, to je hustý, ona je střílí ze vzduchu. Jako nebudu to hrát hned celý znovu, ale tydle bitky si rád zopakuju.
Ty podvěsný brokovnice a granátomety s jinym označením jsou stejný, jen asi od jinýho výrobce.
Plamenomen se docela povedl, ale na vetřelce je k hovnu. Plamenomet je dobrej leda tak na ty vejce, jinak je k hovnu. Ani se mi nezdá, že by vetřelce větší dávka uškvařila jako v puvodním AVP.
Tady není nic vidět. Ne, že by tady nebylo dost světla, ale všechno je hnědý, vetřelci, stěny, facehuggeři, většinou je rozpoznáte až na ksichtu. Tvl, Dead Space byla procházka ružovým sadem.


Celá hra pusobí trochu těžkopádně, ale hraje se skvěle. Napětí se jim zde podařilo vytvořit lepší než ve slavném AVP 2010, nicméně jako hra jeho kvalit nedosahuje. V každém případě tady chyběla herní variace na filmovou dvojku a další bych klidně uvítal.
-1 +3 −4