Bottle je další Bodurova hra, která navíc vyšla jen 2 měsíce po Drizzlepathu Genie. Není proto divu, že si krom enginu bere z Genie i podobně vystavěný svět aneb dlouhé nudné pochody mezi hrstkou relativně zajímavých lokací.
Jedná se o kratší walking adventuru, která se sice přímo neváže k Drizzlepathu, ale zapadá do Bodurova podivného světa her s dlouhými cestami a nepovedeným pseudopříběhem. Díky zasněženému prostředí může Bottle působit lákavě, nicméně styl hry se od Genie nijak nezměnil, pouze přibyla drobná interakce s okolím a možnost sbírat dokumenty skrze které se příběh, dá-li se tak ta snůška metaforických plků nazvat, vypráví.
Díky krátké délce má Bottle potenciál nenudit tak jako Genie. Ovšem to je společně s některými scenériemi a zimním nádechem jeho jediná výhoda. Po dokončení hry se odemkne možnost hrát znovu s černobílým zrnivým filtrem. Průběh se však liší jen minimálně, čili význam dejá vu má smysl snad jen pro stoprocentní dokončení hry.
Jedná se o kratší walking adventuru, která se sice přímo neváže k Drizzlepathu, ale zapadá do Bodurova podivného světa her s dlouhými cestami a nepovedeným pseudopříběhem. Díky zasněženému prostředí může Bottle působit lákavě, nicméně styl hry se od Genie nijak nezměnil, pouze přibyla drobná interakce s okolím a možnost sbírat dokumenty skrze které se příběh, dá-li se tak ta snůška metaforických plků nazvat, vypráví.
Díky krátké délce má Bottle potenciál nenudit tak jako Genie. Ovšem to je společně s některými scenériemi a zimním nádechem jeho jediná výhoda. Po dokončení hry se odemkne možnost hrát znovu s černobílým zrnivým filtrem. Průběh se však liší jen minimálně, čili význam dejá vu má smysl snad jen pro stoprocentní dokončení hry.
Pro: Zimní prostředí, některé lokace
Proti: Slabý příběh, nic vyloženě zajímavého, i na krátkou délku občas nudí