2017-06-19
Tak todle šlo rychle. Ještě včera (dneska) jsem kompletně nastavil klávesy. Už v tom mám praxi. Ale vlastně jsem tomu obětoval první hodinu hry. Novinkou je asi Customization Menu pod M4-kou, kterou kombinuju s čísly na druhé ruce. Když používám obě hemisféry, tak dokážu rychleji změnit příslušenství na zbrani, aniž bych si zavařil mozek. Pro změnu schopností poprvý využívám Quick Menu, proto jsem si ho dal na rychle dostupný Q, a světe div se, vážně to trhnutí myší funguje. Mapa s info – jasnej Tabulátor, optika se nakonec vešla pod něj (Caps). Zase tu máme plížení, který bylo nepochopitelně pod Y. e-F tradičně rate-of-fire (jednotlivá střelba má krásnej zvuk), výklony X – C, V night vision. Vubec se nerozhoduju, jestli dám sprint pod mezerník, skok na Alt, nebo naopak. U HL2 jsem to asi přehodil kvuli ruční brzdě, tady si pedály u vozidla mužu nastavit zvlášt. Stejně jsem dal jako boost Shift, respektive to neměnil, což se nakonec ocvědčilo při řízení kluzáku, protože jsem pořád musel držet Alt, abych nešel dolu, a to bych měl jinak z ruky! Uder mám na kolečku dopředu (Crysis 2, Aliens Colonial Marines), velmi intuitivní. Tam, kde není pod uderem zároven blok (AVP 2010), se jeví uder dokonce lepší pod kolečem než pod Q. Někdy si řikám, že klávesnici s myší navrhovali na hraní her!
Co mě zaujalo: Všichni už maj na sobě ty superobleky. Prophet nejsem já, takže to pravděpodobně nepřežiju. Má to hezký animačky, takže doufám, že to v tomhle ohledu splní očekávání. Jinak grafika, tváře postav omlouvá jenom to, že je to z roku 2007. Vypadá jako lepší Far Cry, kterej mě nikdy nebavil, protože se celej odehrává v nějaký trapný džungli, a proto jsem se týdle hře i tolik vyhýbal. Přemluvila mě až recenze na Tiscali, kde psali, že závěrečná třetina připomíná atmosferou souboj s tripody z HL2.
Hraju to na super hard. Obtížnost vám nabízí milé bonusy a potěšila mě i možnost si ji snížit během hry – pak není co řešit.
To je vážně korejskej Hammer? Nevěděl jsem, jak přepnout na pozici střelce, ale je to jednoduchý – ruzný sedačky v autě jsou na číslech místo zbraní. Prostě geniální.
Vážně pomalu vybouchne celej Jeep, když střelím do kanistru s naftou? Ale vypadá to aspon efektně. Jedno utržený kolo jsem našel až vzadu v lese.
Tak jsem přejel svýho prvního Korejce (když házel granát). Co ted vyzkoušet lod? Enter the vehicle. Na tý volnosti pohybu něco je. Možná tomu dám i 80%. Dvojka mi ale přijde lepší, kde právě akce místy přerustala do tý filmový atmosféry.
Ty vole, ta voda! Poprvý v životě se kochám přírodou. Musím si stáhnout Crysis 3 a přetaktovat PC. Číst si, jak se jim tehdy tadle hra trhala škubala na nějakým krámu se dvěma grafikama a pouze s 2GB RAM paměti v rozlišení 1240x1024, je legrační. Mám to na Full HD a o ničem nevím. A to mám na pozadí puštěný dva filmy a jinou hru (později jsem vypnul stíny).
To je tak těžký trefit jednoho Korejce 50-kou z jedoucího člunu? Osobně jsem čekal, že ten dvojdomek s přístřeškem zbořím s takovým dělem daleko rychleji! Nebo že když najedu člunem do mola, tak se zbortí. Asi potřebuju větší kalibr/lod.
Tak to není vyloženě džungle, připomíná to spíš moji zahradu! Už chápu, proč příběh zasadili do zalesněnýho prostředí, protože tam jde krásně demonstrovat destrukční model listí.
Proč tank vydrží tři rány z raketomutu, je mi záhadou. A nezáleží, kam ho trefíte. Ostuda! Helikoptera s výsadkem se povedla. Dostal jsem je napoprvý všechny granátem a pak je ještě pokropil dávkou ze samopalu. Místy mi to připomíná i Project IGI 2 (tam v Číně).
Takhle si představuju odpalovat bomby. M1 položím, M2 přepnu joystick, M1 odpálím. Jako v OFDR!
Už jste sundali helikopteru granátometem? Divím se, že to jde. Výbuchy se taky celkem povedly.
2017-06-21
Tvl, když stojím na kamínku, tak si nelehne. Kolikrát mě takhle zabily. Jsem v chrámu a patrně se do tý hry snažili narvat uplně všechno. Patrně tendle Matrix byl základem celý hry a Korejci jen taková omáčka kolem. Moc mi to k sobě nejde, ačkoli jsem ten typ, co dává přednost sci-fi před dokumentem z National Geographic. V tom stavu beztíže to bylo vyloženě unavný. Střílet mutaci vetřelce a predátorem ve vývojovým stádiu pulce mi taky nepřišlo dvakrát zábavný. O napětí se nedalo mluvit. Těšil jsem se ven. A hlavně mi docházela munice – zbyly mi tři náboje do pistole.
Blast open the hatch, hurry! Drž hubu, ty šikmovoká štětko! Dvojku jsem neměl problém dohrát. Tady mě některý pasáže, zvláš po zvratu s mimozemštany, vyloženě serou! Je to překombinovaný. Směs všeho možnýho. Větší duraz na taktickou stránku, ubrat hi-technologií, a byl by z toho pěknej Operation Flashpoint.
Jsem to dohrál? To je celý? Kde jsou ty famozní bitvy s tripody? Vždyt jsme na ostrově neudělali ani jednoho, byl to jeden velkej utěk!
Verdikt: Rozhodně lepší než MW, ale na zadek jsem si z toho taky nesedl. Prostě celkem zábavná střílečka s poutavým příběhem a prvky stealth. Líbila se zejména uroven umělé reality, kdy šlo rozstřílet prakticky všechno, nebo využívat terén jako ukryt. Rychlost střel a jejich účinný dostřel byly přehnaně zredukovány. Vadila mi velká výdrž nepřátel, jejichž kevlar běžně spolykal pul zásobníku z kalašnikova (5,45x39) a účinný byly až zápalný střely. Velký plus má doslova revoluční zpusob, jakým jste si mohli přidat na zbran ruzné příslušenství. Samy zbraně dobře zpracované, dobrý výběr, autentickej zvuk. Výhodou emzáku v druhé polovině hry bylo, že jste se nemuseli krýt, změnili zpusob boje, a mělo to taky něco do sebe. Starship Troopers to ale ani zdaleka nepřekonalo. Myslim, že na podobný motivy vznikl i film Battleship, kterej by se taky mohl dočkat nějakého herního zpracování.
- Im marine. I walking on the water, if I have to
- If you want guarantees, buy a toaster
Tak todle šlo rychle. Ještě včera (dneska) jsem kompletně nastavil klávesy. Už v tom mám praxi. Ale vlastně jsem tomu obětoval první hodinu hry. Novinkou je asi Customization Menu pod M4-kou, kterou kombinuju s čísly na druhé ruce. Když používám obě hemisféry, tak dokážu rychleji změnit příslušenství na zbrani, aniž bych si zavařil mozek. Pro změnu schopností poprvý využívám Quick Menu, proto jsem si ho dal na rychle dostupný Q, a světe div se, vážně to trhnutí myší funguje. Mapa s info – jasnej Tabulátor, optika se nakonec vešla pod něj (Caps). Zase tu máme plížení, který bylo nepochopitelně pod Y. e-F tradičně rate-of-fire (jednotlivá střelba má krásnej zvuk), výklony X – C, V night vision. Vubec se nerozhoduju, jestli dám sprint pod mezerník, skok na Alt, nebo naopak. U HL2 jsem to asi přehodil kvuli ruční brzdě, tady si pedály u vozidla mužu nastavit zvlášt. Stejně jsem dal jako boost Shift, respektive to neměnil, což se nakonec ocvědčilo při řízení kluzáku, protože jsem pořád musel držet Alt, abych nešel dolu, a to bych měl jinak z ruky! Uder mám na kolečku dopředu (Crysis 2, Aliens Colonial Marines), velmi intuitivní. Tam, kde není pod uderem zároven blok (AVP 2010), se jeví uder dokonce lepší pod kolečem než pod Q. Někdy si řikám, že klávesnici s myší navrhovali na hraní her!
Co mě zaujalo: Všichni už maj na sobě ty superobleky. Prophet nejsem já, takže to pravděpodobně nepřežiju. Má to hezký animačky, takže doufám, že to v tomhle ohledu splní očekávání. Jinak grafika, tváře postav omlouvá jenom to, že je to z roku 2007. Vypadá jako lepší Far Cry, kterej mě nikdy nebavil, protože se celej odehrává v nějaký trapný džungli, a proto jsem se týdle hře i tolik vyhýbal. Přemluvila mě až recenze na Tiscali, kde psali, že závěrečná třetina připomíná atmosferou souboj s tripody z HL2.
Hraju to na super hard. Obtížnost vám nabízí milé bonusy a potěšila mě i možnost si ji snížit během hry – pak není co řešit.
To je vážně korejskej Hammer? Nevěděl jsem, jak přepnout na pozici střelce, ale je to jednoduchý – ruzný sedačky v autě jsou na číslech místo zbraní. Prostě geniální.
Vážně pomalu vybouchne celej Jeep, když střelím do kanistru s naftou? Ale vypadá to aspon efektně. Jedno utržený kolo jsem našel až vzadu v lese.
Tak jsem přejel svýho prvního Korejce (když házel granát). Co ted vyzkoušet lod? Enter the vehicle. Na tý volnosti pohybu něco je. Možná tomu dám i 80%. Dvojka mi ale přijde lepší, kde právě akce místy přerustala do tý filmový atmosféry.
Ty vole, ta voda! Poprvý v životě se kochám přírodou. Musím si stáhnout Crysis 3 a přetaktovat PC. Číst si, jak se jim tehdy tadle hra trhala škubala na nějakým krámu se dvěma grafikama a pouze s 2GB RAM paměti v rozlišení 1240x1024, je legrační. Mám to na Full HD a o ničem nevím. A to mám na pozadí puštěný dva filmy a jinou hru (později jsem vypnul stíny).
To je tak těžký trefit jednoho Korejce 50-kou z jedoucího člunu? Osobně jsem čekal, že ten dvojdomek s přístřeškem zbořím s takovým dělem daleko rychleji! Nebo že když najedu člunem do mola, tak se zbortí. Asi potřebuju větší kalibr/lod.
Tak to není vyloženě džungle, připomíná to spíš moji zahradu! Už chápu, proč příběh zasadili do zalesněnýho prostředí, protože tam jde krásně demonstrovat destrukční model listí.
Proč tank vydrží tři rány z raketomutu, je mi záhadou. A nezáleží, kam ho trefíte. Ostuda! Helikoptera s výsadkem se povedla. Dostal jsem je napoprvý všechny granátem a pak je ještě pokropil dávkou ze samopalu. Místy mi to připomíná i Project IGI 2 (tam v Číně).
Takhle si představuju odpalovat bomby. M1 položím, M2 přepnu joystick, M1 odpálím. Jako v OFDR!
Už jste sundali helikopteru granátometem? Divím se, že to jde. Výbuchy se taky celkem povedly.
2017-06-21
Tvl, když stojím na kamínku, tak si nelehne. Kolikrát mě takhle zabily. Jsem v chrámu a patrně se do tý hry snažili narvat uplně všechno. Patrně tendle Matrix byl základem celý hry a Korejci jen taková omáčka kolem. Moc mi to k sobě nejde, ačkoli jsem ten typ, co dává přednost sci-fi před dokumentem z National Geographic. V tom stavu beztíže to bylo vyloženě unavný. Střílet mutaci vetřelce a predátorem ve vývojovým stádiu pulce mi taky nepřišlo dvakrát zábavný. O napětí se nedalo mluvit. Těšil jsem se ven. A hlavně mi docházela munice – zbyly mi tři náboje do pistole.
Blast open the hatch, hurry! Drž hubu, ty šikmovoká štětko! Dvojku jsem neměl problém dohrát. Tady mě některý pasáže, zvláš po zvratu s mimozemštany, vyloženě serou! Je to překombinovaný. Směs všeho možnýho. Větší duraz na taktickou stránku, ubrat hi-technologií, a byl by z toho pěknej Operation Flashpoint.
Jsem to dohrál? To je celý? Kde jsou ty famozní bitvy s tripody? Vždyt jsme na ostrově neudělali ani jednoho, byl to jeden velkej utěk!
Verdikt: Rozhodně lepší než MW, ale na zadek jsem si z toho taky nesedl. Prostě celkem zábavná střílečka s poutavým příběhem a prvky stealth. Líbila se zejména uroven umělé reality, kdy šlo rozstřílet prakticky všechno, nebo využívat terén jako ukryt. Rychlost střel a jejich účinný dostřel byly přehnaně zredukovány. Vadila mi velká výdrž nepřátel, jejichž kevlar běžně spolykal pul zásobníku z kalašnikova (5,45x39) a účinný byly až zápalný střely. Velký plus má doslova revoluční zpusob, jakým jste si mohli přidat na zbran ruzné příslušenství. Samy zbraně dobře zpracované, dobrý výběr, autentickej zvuk. Výhodou emzáku v druhé polovině hry bylo, že jste se nemuseli krýt, změnili zpusob boje, a mělo to taky něco do sebe. Starship Troopers to ale ani zdaleka nepřekonalo. Myslim, že na podobný motivy vznikl i film Battleship, kterej by se taky mohl dočkat nějakého herního zpracování.
- Im marine. I walking on the water, if I have to
- If you want guarantees, buy a toaster