Takhle druhá epizoda by se klidně mohla jmenovat: Life is Strange - Episode 2: Retribution of the lost bottles. Když mi hledání 5 flaší na skládce zabere cca polovinu délky celé epizody, přičemž vaše kamarádka Chloe "najdi mi prosím ty prázdný flašky, zatím co já tu budu stát, čučet a popíjet nějakej mok z MÉ LAHVE, kterou držím v ruce, ale kterou ti nedám" Price, nepřipravující onu slíbenou střelnici je opravdu k popukání.
Dát fetch quest do lineární storycentrické adventury, tomu se říká umění game-designu.
Dát fetch quest do lineární storycentrické adventury, tomu se říká umění game-designu.
Pro: Emocionální příběh pěti láhví, jenž ztratily domov, aby mohly položit život za svou opětovně nalezenou lásku.
Proti: Celá ta banální, hipserská omáčka kolem ovládání časoprostoru tomu jen ubírá na kráse.