Dlouho jsem si chtěl Dead Island zahrát. Mám rád boj na blízko a zombie tématiku. Po vydání jsem ale na hru neměl dostatečný počítač. Když jsem pak nedávno zahlédl hru na steamu ve slevě, šel jsem do toho. Definitive Edition. Nějak mi uniklo, že za tu dobu už hru zremástrovali. Což můj mozek chvíli nemohl pobrat. Proč? Vždyť je to celkem nová hra? Jiné to potřebují mnohem víc! Tak jsem nakonec byl rád, že hru rozjedu na střední textury a vypnuté detaily na 40-50 FPS. Grafika pak vypadala hůř než na obrázcích původní verze.
Příběh je jedno velké, obrovské a předvídatelné klišé. Úplně jak v těch béčkových filmech. 100 krát zrecyklované. Někdy jsem se musel nad scénářem usmívat, jak byl hloupý. Ani ty animované postavy to neuměli pořádně zahrát. Co je ale nejdůležitější, atmosféra funguje. Funguje skvěle. Parádně ozvučená hra, kde se bojíte procházet a často se bojíte o život. Na mě to alespoň tak působilo. A to prosím za bílého dne.
Souboje jsou zábavné, že mě to neomrzelo ani po 40 hodinách hraní. Rubačka z očí do huby pestrou škálou zbraní v RPG režimu, který vám zlepšuje schopnosti, rychlost, výdrž. Bohužel je to ten systém, kde zombie levelujou s vámi. Toho já nejsem moc zastánce. Odpadá tím dobrý pocit z objevování nového a nedostupného území. Navíc se zombie zbytečně rychle obnovují. Zbraně levelujou také a skoro nemá smysl je vylepšovat. K čemu pak takováhle funkce?
Úkoly jsou pořád to samé. Dojděte někam, něco tam udělejte a vraťte. Ještěže díky vymakanému soubojovému systému mě to chození docela bavilo. Ještě víc ježdění v autě. No dobře, ke konci už mě to ve vězení tolik nebralo. To ale hře neubírá. Zvlášť, když obsahuje spoustu achiewementů, které se dají splnit.
Hrál jsem za specialistku na střelné zbraně a musím říct, že je to zbytečné. Pušky jsou slabé. Dobré leda na pár lidských protivníků. Že by byl v reálu účinnější nožík na kuchání ryb, než kulka z útočné pušky? Po zombících se nejlíp házeli nože. Ty se do zombie zasekly a nikam se neodrazili. Co já takhle ztratil kladiv.
Purna
úroveň 46
35h 45m 27s
prozkoumáno 98%
uraženo 179,66 km
výzvy 42%
úspěchy 50%
Příběh je jedno velké, obrovské a předvídatelné klišé. Úplně jak v těch béčkových filmech. 100 krát zrecyklované. Někdy jsem se musel nad scénářem usmívat, jak byl hloupý. Ani ty animované postavy to neuměli pořádně zahrát. Co je ale nejdůležitější, atmosféra funguje. Funguje skvěle. Parádně ozvučená hra, kde se bojíte procházet a často se bojíte o život. Na mě to alespoň tak působilo. A to prosím za bílého dne.
Souboje jsou zábavné, že mě to neomrzelo ani po 40 hodinách hraní. Rubačka z očí do huby pestrou škálou zbraní v RPG režimu, který vám zlepšuje schopnosti, rychlost, výdrž. Bohužel je to ten systém, kde zombie levelujou s vámi. Toho já nejsem moc zastánce. Odpadá tím dobrý pocit z objevování nového a nedostupného území. Navíc se zombie zbytečně rychle obnovují. Zbraně levelujou také a skoro nemá smysl je vylepšovat. K čemu pak takováhle funkce?
Úkoly jsou pořád to samé. Dojděte někam, něco tam udělejte a vraťte. Ještěže díky vymakanému soubojovému systému mě to chození docela bavilo. Ještě víc ježdění v autě. No dobře, ke konci už mě to ve vězení tolik nebralo. To ale hře neubírá. Zvlášť, když obsahuje spoustu achiewementů, které se dají splnit.
Hrál jsem za specialistku na střelné zbraně a musím říct, že je to zbytečné. Pušky jsou slabé. Dobré leda na pár lidských protivníků. Že by byl v reálu účinnější nožík na kuchání ryb, než kulka z útočné pušky? Po zombících se nejlíp házeli nože. Ty se do zombie zasekly a nikam se neodrazili. Co já takhle ztratil kladiv.
Purna
úroveň 46
35h 45m 27s
prozkoumáno 98%
uraženo 179,66 km
výzvy 42%
úspěchy 50%
Pro: atmosféra, strach o život, perfektní ozvučení, perfektní soubojový systém, slušně dlouhé, žánrově tupý scénář, auto
Proti: levelování zombií a zbraní, někdy přehnaný respawn, nezajímavé vedlejší úkoly, slabé střelné zbraně