Zajímavá pokémoní grindovačka. Pestrost potvor a nekonečně se generující svět může snadno na pár desítek hodin udržet pozornost. A to i bez příběhu, pokud nepočítáte poměrně dlouhý (skoro jako kampaň v normální hře) tutoriál seznamující vás s možnostmi báze, vylepšováním a chovem nohsledů. To vše funguje jak má.
Na Siralimu mě asi nejvíc vadí fakt, že celá říše sílí s vámi, tudíž nemám pocit kdovíjakého progresu. Když potvory nalevluju o 100 úrovní, pořád můžou zemřít v prvních patrech dungeonu. O to víc mrzí, že z těch stovek monster co máte v nabídce, většinu ani nevyzkoušíte a nakonec použijete jen pár. Páč vylepšit každou jednotku od první úrovně zabere čas a dívat se jak pár prvních desítek soubojů umírá na jednu ránu, aniž by se vůbec dostala na tah, je utrpení.
Na Siralimu mě asi nejvíc vadí fakt, že celá říše sílí s vámi, tudíž nemám pocit kdovíjakého progresu. Když potvory nalevluju o 100 úrovní, pořád můžou zemřít v prvních patrech dungeonu. O to víc mrzí, že z těch stovek monster co máte v nabídce, většinu ani nevyzkoušíte a nakonec použijete jen pár. Páč vylepšit každou jednotku od první úrovně zabere čas a dívat se jak pár prvních desítek soubojů umírá na jednu ránu, aniž by se vůbec dostala na tah, je utrpení.
Pro: Hodně potvor k rekrutu, hromada možností jak je vylepšovat (zbraně, enchanty, chov), hra je navržená na stovky hodin hraní (číslíčka u všeho se nekontrolovatelně zvyšují)
Proti: Vyzkoušel jsem jen 12 potvor z 200, generování úrovní se celkem rychle okouká.