Whoa! No, to bylo zajímavé... No...
Tohle byl můj první dojem po dohrání. Nemůžu si pomoc ale Doom 3 na mě působí strašně rozpačitě.
Začnu tedy od začátku, ten byl docela slibný, ale hra mi opožděně ukázala první použití id tech engine 3, nevím jestli to je věkem ale na mě to nezapůsobilo, zatraceně! Carmacku! Vždyť první dva díly určily směr FPS! Jediný co se enginu povedlo jsou monitory, můžete je ovládat přímo z vašeho pohledu myší a šli dokonce přeložit, úplně vše ostatní včetně zbraní je rozplizlé, plastické. Musím si i rejpnout že z enginu mnohem víc vytřískaly hry jako Prey a Quake 4 i co se týče příběhu a zábavy.
Příběh tu je, ale měl jsem ho od začátku naprosto ignorovat, protože tohle byl podle mě ubohý pokus. Celou hru posloucháte rozkazy někoho o kom nic nevíte, nakonec se ve hře ani neobjeví a pronásledujete někoho s kým se nakonec nesetkáte...
Hororový styl hry na mě zezačátku fungoval, lekl jsem se asi třikrát a pak mě už opakované lekačky a temná atmosféra začala naprosto iritovat, důkazem toho je i to že mě první polovina hry nebavila a musel jsem se k hraní dlouho nutit, dalším faktorem byla tma. Proč sakra všude byla taková tma? Aby nebyli vidět ty rozplizlé textury? A proč všude byly zdroje světla velké jako kráva ale přesto nic nebylo vidět?... Chjo.
Když jsem se konečně prokousal s nepoužitelnou brokovnicí a špendlíčkovacím samopalem do části kde jsem získal plazmomet, pocit ze střelby se zlepšil a já si uvědomil že nemám nic vnímat. Tak jsem vše okolo příběhu začal ignorovat a bezmyšlenkovitě pokračoval dál. Po cestě v pekle se ze hry konečně začně vyštavovat ta pachuť starého dobrého dooma a má chuť ke hře se razantně zvýšila. Nakonec vše zachránily počty zbraní a jejich variabilní použití. Jen škoda že tohle už byl konec hry.
Hudebně hra nezaujala. Jediný dobrý rift je ten z hlavního menu.
Doom 3 byl pro mě osobně zklamání, neznamená to však že jsem si ho nakonec aspoň trochu neužil. Pokud bych ovšem věděl do čeho půjdu, rovnou bych si počkal na nového Dooma. Tady jde vidět příklad toho co se stane pokud se snažíte vecpat hororovou atmosféru do zaběhnuté béčkárny, snad naopak by to zafungovalo.
Oblíbené zbraně: Plasmová puška, motorová pila, BFG.
Tohle byl můj první dojem po dohrání. Nemůžu si pomoc ale Doom 3 na mě působí strašně rozpačitě.
Začnu tedy od začátku, ten byl docela slibný, ale hra mi opožděně ukázala první použití id tech engine 3, nevím jestli to je věkem ale na mě to nezapůsobilo, zatraceně! Carmacku! Vždyť první dva díly určily směr FPS! Jediný co se enginu povedlo jsou monitory, můžete je ovládat přímo z vašeho pohledu myší a šli dokonce přeložit, úplně vše ostatní včetně zbraní je rozplizlé, plastické. Musím si i rejpnout že z enginu mnohem víc vytřískaly hry jako Prey a Quake 4 i co se týče příběhu a zábavy.
Příběh tu je, ale měl jsem ho od začátku naprosto ignorovat, protože tohle byl podle mě ubohý pokus. Celou hru posloucháte rozkazy někoho o kom nic nevíte, nakonec se ve hře ani neobjeví a pronásledujete někoho s kým se nakonec nesetkáte...
Hororový styl hry na mě zezačátku fungoval, lekl jsem se asi třikrát a pak mě už opakované lekačky a temná atmosféra začala naprosto iritovat, důkazem toho je i to že mě první polovina hry nebavila a musel jsem se k hraní dlouho nutit, dalším faktorem byla tma. Proč sakra všude byla taková tma? Aby nebyli vidět ty rozplizlé textury? A proč všude byly zdroje světla velké jako kráva ale přesto nic nebylo vidět?... Chjo.
Když jsem se konečně prokousal s nepoužitelnou brokovnicí a špendlíčkovacím samopalem do části kde jsem získal plazmomet, pocit ze střelby se zlepšil a já si uvědomil že nemám nic vnímat. Tak jsem vše okolo příběhu začal ignorovat a bezmyšlenkovitě pokračoval dál. Po cestě v pekle se ze hry konečně začně vyštavovat ta pachuť starého dobrého dooma a má chuť ke hře se razantně zvýšila. Nakonec vše zachránily počty zbraní a jejich variabilní použití. Jen škoda že tohle už byl konec hry.
Hudebně hra nezaujala. Jediný dobrý rift je ten z hlavního menu.
Doom 3 byl pro mě osobně zklamání, neznamená to však že jsem si ho nakonec aspoň trochu neužil. Pokud bych ovšem věděl do čeho půjdu, rovnou bych si počkal na nového Dooma. Tady jde vidět příklad toho co se stane pokud se snažíte vecpat hororovou atmosféru do zaběhnuté béčkárny, snad naopak by to zafungovalo.
Oblíbené zbraně: Plasmová puška, motorová pila, BFG.
Pro: Zpracování pekla, druhá polovina hry, silnější sbírka zbraní, nepřátelé, obrazovky, ozvučení.
Proti: Příběh, hororová atmosféra, nesmyslné postavy, první polovina, grafika, všudepřítomna tma, hudba.