Tower of Goo mě moc dlouho nebrala, ale World of Goo jsem si docela rychle oblíbil. Za prvé proto, že má parádní a stylové audiovizuální zpracování a za druhé proto, že už to vůbec není jen o stavění věže a rovnováze, ale o hledání řešení.
Koule slizu je potřeba dostat odněkud někam a tvůrcům se v každém z těch pár desítek levelů podařilo přidat do hry nějaký nový prvek, takže stereotyp se vůbec neobtěžoval dostavit. Levely jsou do jednoho originální a i grafický styl se často mění. V ohledech designu, ať už jde mechanismy, puzzly, grafiku, zvuky, hudbu, nebo laskavý humor, nemůžu téhle hře nic vytknout. Jedná se o profesionální promyšlený počin.
Při ceně $20 mě ale mrzela jedna věc. Respektive dvě - puzzly nejsou bůhvíjak náročné a cca polovinu hry jsem skoro vůbec nemusel přemýšlet nad tím co udělat. Výsledkem je, že i když je úrovní relativně dost, dá se hra projet v čase kratším, než bych za těch 20 dolarů uvítal. Prostě by mohla být ještě tak o polovinu delší. No. To je asi tak všechno.
Koule slizu je potřeba dostat odněkud někam a tvůrcům se v každém z těch pár desítek levelů podařilo přidat do hry nějaký nový prvek, takže stereotyp se vůbec neobtěžoval dostavit. Levely jsou do jednoho originální a i grafický styl se často mění. V ohledech designu, ať už jde mechanismy, puzzly, grafiku, zvuky, hudbu, nebo laskavý humor, nemůžu téhle hře nic vytknout. Jedná se o profesionální promyšlený počin.
Při ceně $20 mě ale mrzela jedna věc. Respektive dvě - puzzly nejsou bůhvíjak náročné a cca polovinu hry jsem skoro vůbec nemusel přemýšlet nad tím co udělat. Výsledkem je, že i když je úrovní relativně dost, dá se hra projet v čase kratším, než bych za těch 20 dolarů uvítal. Prostě by mohla být ještě tak o polovinu delší. No. To je asi tak všechno.
Pro: stylová grafika, hudba, zvuky, originalní puzzly, zajímavé fičury, milý humor
Proti: nižší obtížnost, mohlo to být delší