Lepší střílečku jsem na Spectru nehrál, tím netvrdím že lepší nebyla.
Mapa dobývaného světa byla na poměry Spectra přímo obrovská, považte skoro 130 obrazovek, a k tomu hra obsahovala zvuky a hrála dokonce i hudba - sice krátká smyčka, ale hudba to byla! Dnes nemyslitelné něco takového ve hře vyzdvihovat a chválit, ale tenkrát v herním pravěku se to cenilo, nebylo prostě snadné nacpat celý obsah do limitních 48KB. Tolik mimochodem zabírá jeden kvalitní obrázek u hry zde v databázi!
Naučit se precizně ovládat raketu chvíli trvalo o to víc pak chutnalo vítězství nad hordou nepřátel. Pamatuji, že mi párkrát před koncem došlo palivo a já jen tupě zíral na nemohoucí vesmírnou loď. Takže restart a znovu a lépe!
Pro mě je Jet-Story top hra 8-bitové éry, navíc je to český počin na kterém pracoval i legendární Franta Fuka (Fuxoft). Ke hře jsem se díky perfektní hratelnosti často vracel, což u dnešních her, které zabírají i desítky gigabajtů téměř nedělám. Smekám před autory této hry.
Ps: originální kazetu stále vlastním.
Mapa dobývaného světa byla na poměry Spectra přímo obrovská, považte skoro 130 obrazovek, a k tomu hra obsahovala zvuky a hrála dokonce i hudba - sice krátká smyčka, ale hudba to byla! Dnes nemyslitelné něco takového ve hře vyzdvihovat a chválit, ale tenkrát v herním pravěku se to cenilo, nebylo prostě snadné nacpat celý obsah do limitních 48KB. Tolik mimochodem zabírá jeden kvalitní obrázek u hry zde v databázi!
Naučit se precizně ovládat raketu chvíli trvalo o to víc pak chutnalo vítězství nad hordou nepřátel. Pamatuji, že mi párkrát před koncem došlo palivo a já jen tupě zíral na nemohoucí vesmírnou loď. Takže restart a znovu a lépe!
Pro mě je Jet-Story top hra 8-bitové éry, navíc je to český počin na kterém pracoval i legendární Franta Fuka (Fuxoft). Ke hře jsem se díky perfektní hratelnosti často vracel, což u dnešních her, které zabírají i desítky gigabajtů téměř nedělám. Smekám před autory této hry.
Ps: originální kazetu stále vlastním.
Pro: Grafika, hudba, rozloha světa, množství zbraní, gravitace