Tak jsem uspesne dohral i dvojku, kdyz uz jsem nedavno dohral i prvni dil. No graficky je to mnohem lepsi a hnedka ze startu mne to teda chytlo mnohem vice nez jednicka. Porad je to hlavne o tom neco zabit a nekam dojit. Veci co mi chybeli v jednicce jako ukazatel questu, uz je na mape coz mi docela dost chybela - na druhou stranu je to jak kdybych hral wowko. Interakce s prostredim je furt na nule, ale nevadilo mi to tady, az tolik jako predtim . Nicmene porad je to takove trochu bezduche hrani, lokace se daji nastesti probehnout bez zabijeni nepratel, coz ocenite kdyz uz bezite pres stejnou lokaci s opet spawnutymi neprateli po nekolikate kvuli dalsimu ukolu. Bossove jsou az trapne jednodussi a celkove se zde nenachazi neco dalsiho navic oproti prvnimu dilu, nejvetsi plus mi prisly zminene questy na mape a to ze sniperka opravdu trefuje to co ma - hlava = headshot jak jednoduche a uspokojujicici - v jednicce to neplati ani omylem. Po zabiti posledniho bosse muzete hrat hru na vyssi obtiznost, takze muzete sosat levely, ale nejak me nenapada proc by to nekdo delal
+5
+7
−2
Pro: Hezka grafika, sniperka sniperuje
Proti: Nic noveho, zbytecne rychly respawn pro jednoho hrace, prilis lehci bossove