Aby jste v dnešní době uspěli na poli her s otevřeným světem, tak musíte mít něco extra. Něco, co ty skeptický hráče otočí na Vaši stranu. Spousta autorů her se snaží především o vytvoření uvěřitelného světa naplněného spousty aktivit, které mají být co nejvíce rozličné. Jakmile nějaká hra začne sázet na kvantitu, tak už jde cítit, že je někde pořádný průser. Abych to upřesnil. Andromeda je skutečně obrovská hra. Problémem je, že většina planet, které jsem navštívil (ne, hru jsem nedohrál a ano, jsem tak drzí, abych ji hodnotil) neměly nic signifikantního. Prostě to bylo pole v jiných kulisách s trochu jinými questy. Nic víc, nic míň. Což mě samozřejmě docela štve, protože série Mass Effect si zakládala na kvalitě. Převážně reálné postavy se silnou osobností byli tím hlavním tahem Bioware. Sekundoval kýčovitý, ale zábavný příběh. To z mého pohledu Andromeda prostě postrádá. Samozřejmě, že má své momenty, ale jak jsem napsal výše. Převažuje kvantita. Nemám tolik volného času, abych ho investoval do hry, která mi během cca 25h hraní neukázala nic, co je pro mě Mass Effect. Některé postavy jsou napsány překvapivě dobře (na poměry Bioware těžký průměr), ale opět převažují ty...divné. Byl bych schopen překousnout divnou animaci obličejů, která i po několika záplatách vypadá ujetě (když se společnice Cora neustále usmívala při jedné menší genocidě, tak jsem málem puknul smíchy), ale nepřekousnu, že se série vydává cestou podprůměrného open worldu. Ten totiž v dnešní době můžete najít jinde a lépe zpracován. Ostatní již sepsali zbytek. Nebudu to tedy zbytečně prodlužovat. Ale mohla to být fakt zábavná hra! Možná...
31 let
Pro: soundtrack, některé postavy, OBROVSKÉ množství obsahu
Proti: kvantita převažuje nad kvalitou, neobsahuje stěžejní body Mass effectu, legrační animace obličeje, šílené UI