Nemůžu se ubránit dojmu, že jsem hrál asi jiné Black Ops 3, než ostatní přispěvatelé. Zároveň mi přijde, že se tu z hlediska děje hodnotí nějaký nezávislý tématický film a ne střílečka zaměřená na nenáročnou zábavu. Nepochopení děje přikládám z větší části nedostatečné znalosti angličtiny některých borců.
Za mě musím říct, že jsem si hru náramně užil. Donutila mě k tomu, abych ji dohrál na jedno posezení, protože jsem se od ní nemohl odtrhnout. Po grafické stránce jí nemám ani v nejmenším co vytknout. V rámci žánru pěkně navržená prostředí, nad očekávání dobré animace postav, skvělý dabing.
S dějem v hrách se to má podle Johna Romera (pro neznalé: spoluzakladatele společnosti iD Software a jednoho z autorů her jako DOOM) stejně jako ve filmech pro dospělé (rozuměj pornu), čekáte, že tam nějaký děj bude, ale není až tak důležitý. Minimálně já jsem byl i zde velmi mile překvapený, děj byl zajímavý, zvraty povedené a samotný závěr se mi taky líbil. Ostatními recenzenty zmiňované pasáže na LSD jsou zcela pochopitelné. Ve hře jasně padne během první z nich po poražení minibose Hallové, že je to způsobené tím, že umírající mozek předhazuje obrazy už víceméně náhodně a navíc motivované různými strachy a podobně (viz hořící dům se zombíky - zde myšleno asi trochu i jako reklama na zombie mod).
Taky jsem zde našel narážku na umělou inteligenci protivníků, resp robotů a že si jimi autoři snažili ulehčit práci. K tomu se dá říct jediné, proč by se roboti asi tak měli za něčím krýt? :-D Jejich úkolem je vás zabít a narozdíl od lidí nemají pud sebezáchovy, takže proč by měli běhat od bedny k bedně a schovávat se za nimi? Lidští protivníci dělají přesně to, co by od nich člověk čekal, to jest snaží se chránit, protože život mají jen jeden a roboti jdou prostě přímo po vás.
Soudtrack je už je jen poslední třešničkou na dortu, který dobarvuje dokonalý zážitek ze hry. Za sebe jednoznačně říkám, že je to dobrá hra, kterou jsem si užil od začátku až do konce.
Aby lidem nepřišlo, že jsem snad zaměstnanec Treyarchu, tak jediná drobnost, která mě trochu překvapila vzhledem k tomu, jakou práci s hrou autoři asi dali bylo to, že v pasáži snové druhé světové války měli vojáci stejné zbraně jako v ostaních částech hry. I kdyby by měli mít všichni Amíci jen Garandy a Frickové jen MP40, mohli jim je tam udělat, obzvlášť, když v zombie modu je.
Za mě musím říct, že jsem si hru náramně užil. Donutila mě k tomu, abych ji dohrál na jedno posezení, protože jsem se od ní nemohl odtrhnout. Po grafické stránce jí nemám ani v nejmenším co vytknout. V rámci žánru pěkně navržená prostředí, nad očekávání dobré animace postav, skvělý dabing.
S dějem v hrách se to má podle Johna Romera (pro neznalé: spoluzakladatele společnosti iD Software a jednoho z autorů her jako DOOM) stejně jako ve filmech pro dospělé (rozuměj pornu), čekáte, že tam nějaký děj bude, ale není až tak důležitý. Minimálně já jsem byl i zde velmi mile překvapený, děj byl zajímavý, zvraty povedené a samotný závěr se mi taky líbil. Ostatními recenzenty zmiňované pasáže na LSD jsou zcela pochopitelné. Ve hře jasně padne během první z nich po poražení minibose Hallové, že je to způsobené tím, že umírající mozek předhazuje obrazy už víceméně náhodně a navíc motivované různými strachy a podobně (viz hořící dům se zombíky - zde myšleno asi trochu i jako reklama na zombie mod).
Taky jsem zde našel narážku na umělou inteligenci protivníků, resp robotů a že si jimi autoři snažili ulehčit práci. K tomu se dá říct jediné, proč by se roboti asi tak měli za něčím krýt? :-D Jejich úkolem je vás zabít a narozdíl od lidí nemají pud sebezáchovy, takže proč by měli běhat od bedny k bedně a schovávat se za nimi? Lidští protivníci dělají přesně to, co by od nich člověk čekal, to jest snaží se chránit, protože život mají jen jeden a roboti jdou prostě přímo po vás.
Soudtrack je už je jen poslední třešničkou na dortu, který dobarvuje dokonalý zážitek ze hry. Za sebe jednoznačně říkám, že je to dobrá hra, kterou jsem si užil od začátku až do konce.
Aby lidem nepřišlo, že jsem snad zaměstnanec Treyarchu, tak jediná drobnost, která mě trochu překvapila vzhledem k tomu, jakou práci s hrou autoři asi dali bylo to, že v pasáži snové druhé světové války měli vojáci stejné zbraně jako v ostaních částech hry. I kdyby by měli mít všichni Amíci jen Garandy a Frickové jen MP40, mohli jim je tam udělat, obzvlášť, když v zombie modu je.
Pro: Grafika, soundtrack a ano i děj
Proti: Nic mě nenapadá