Už dlouho jsem nebyl z žádné modifikace takhle nadšen. Jsem velký fanoušek Dooma i Wolfensteina a projekt WolfenDoom od Laz Rojase je povedený, A to jak předělávka původních levelů, tak jeho nové projekty. Ovšem to co předvedl autor tohoto projektu je úplně jiný level. Hra je obohacena o v Doomu neznámé prvky, jako rozhovory s postavami, vracení se na základnu a nakupování vybavení. Levely jsou dost velké a je potřeba využít více než tři základní klíče. Design je naprosto skvělý díky čemuž je hratelnost plynulá a velice příjemná. Není nouze ani o skryté oblasti a samozřejmě nechybí ani tajný level. Vylepšena byla i grafika, která využívá engine GZDoom. Jediná nevýhoda jsou větší hardwarové nároky, ale na běžném herním PC s tím není problém.
Ve hře je také dost nových nepřátel a zbraní. Tato první epizoda obsahuje šest levelů, mise jsou různorodé a nový nepřátelé se objevují dost často, takže není možnost aby se člověk nudil. Délka levelů je při průměrném průzkumu necelá hodina, což vedlo k celkové hrací době necelých 7 hodin. Spojenecká základna, ze které po briefingu vyrážíte na každou misi stojí sama o sobě za průzkum. Nejvíce mě potěšil jukebox. Žádný zásek jsem při hraní neměl a obtížnost je také dobře vyvážená = počet úmrtí odpovídá zvolené obtížnosti. Příběh o Kopí osudu (Spear of Destiny) také potěší a krásně zapadá do tohoto univerza.
Nejsem moc pečlivý průzkumník, takže jsem se nedostal do tajného levelu. Ale upravil jsem si hru tak, aby mě tam poslala po dokončení hry. Mise to je zajímavá a zase originální. Časový limit se odpočítával nahoře na obrazovce, tudíž tato chyba byla asi opravena.
Rozhodně doporučuji WolfenDooma k zahrání. Jde o jeden z nejlepších modů pro Doom a směle by se mohl rovnat oficiálním pokračováním Wolfenstein 3D. Já se jdu rovnou nadšeně vrhnout na druhou epizodu Wolfenstein - Blade of Agony: Chapter 2 - Shadows of the Reich.
Ve hře je také dost nových nepřátel a zbraní. Tato první epizoda obsahuje šest levelů, mise jsou různorodé a nový nepřátelé se objevují dost často, takže není možnost aby se člověk nudil. Délka levelů je při průměrném průzkumu necelá hodina, což vedlo k celkové hrací době necelých 7 hodin. Spojenecká základna, ze které po briefingu vyrážíte na každou misi stojí sama o sobě za průzkum. Nejvíce mě potěšil jukebox. Žádný zásek jsem při hraní neměl a obtížnost je také dobře vyvážená = počet úmrtí odpovídá zvolené obtížnosti. Příběh o Kopí osudu (Spear of Destiny) také potěší a krásně zapadá do tohoto univerza.
Nejsem moc pečlivý průzkumník, takže jsem se nedostal do tajného levelu. Ale upravil jsem si hru tak, aby mě tam poslala po dokončení hry. Mise to je zajímavá a zase originální. Časový limit se odpočítával nahoře na obrazovce, tudíž tato chyba byla asi opravena.
Rozhodně doporučuji WolfenDooma k zahrání. Jde o jeden z nejlepších modů pro Doom a směle by se mohl rovnat oficiálním pokračováním Wolfenstein 3D. Já se jdu rovnou nadšeně vrhnout na druhou epizodu Wolfenstein - Blade of Agony: Chapter 2 - Shadows of the Reich.