Sacred se ve svojí době svezlo na vlně popularity akčních rpg mlátiček z izometrického pohledu. Rozhodně mělo co nabídnout a nabídlo obrovskou mapu k prozkoumávání a spousty postav (věcí, abilit, možností hraní,...). Rozhodně zabaví na dost dlouhou dobu. V každém případě si nejde nevšimnout, že po relativně krátké době je vše až příliš repetitivní, vedlejší úkoly často nenabízí nic zajímavého a s odměnami je to ještě horší, takže motivace k jejich plnění chybí. Mapa, jak jsem už řekl obrovská, je naplněna ruznými typy podnebných profilů a v nich různých ruin, chatrčí, hrobek atp. Ta nevyrovnanost je však docela velká. Zatímco v zatravněných oblastech hra nabízí těch přechodů a zajímavých oblastí spoustu, v ostatních pásmech je to už o dost horší.
A nakonec, co se příběhu týče - je to prostě klasické klišé. Vy jediný můžete zachránit svět -> začátek výpravy za pomocí -> zrada -> cesta za zlikvidováním hlavního záporáka.
I přes to všechno má Sacred něco do sebe a hrát se rozhodně dá.
A nakonec, co se příběhu týče - je to prostě klasické klišé. Vy jediný můžete zachránit svět -> začátek výpravy za pomocí -> zrada -> cesta za zlikvidováním hlavního záporáka.
I přes to všechno má Sacred něco do sebe a hrát se rozhodně dá.
Pro: rozlehlý svět, spousta úkolů a předmětů, nepřátelé, líbivá grafika
Proti: po čase je lítání sem a tam trochu otravné, repetitivnost úkolů, poslední čtvrtina