Tahle hra má jednu z nejlepších atmosfér jaká ve hře byla. Nádherný noir komiks, atmosféra plná nouze, beznaděje a smutku. V některých částech hry jsem opravdu neměl dobrý pocit.
Grafika je taková černobílá, nádherně temná a i v dnešní době neurazí. Opuštěný noční New york v zimním kabátku je opravdu děsivý.
Příběh je temnější než černé kafe a atmosféra opravdu hutná. Max je hláškující drsňák, kterému bylo moc ublíženo a jde se pomstít. A že se mu ta pomsta daří.
Přestřelky jsou rychlé a drsné, navíc ozvláštněné bullet timem, který je teď ve více hrách, ale Max Payne byl v tomhle směru průkopník. Bullet time dodává hře filmový nádech. Videa ve hře totiž nejsou (minimálně) celý příběh je veden formou, dobře udělaných, nadabovaných komiksů.
Hudba se ke hře náramně hodí a vůbec ozvučení je celé oukej.
Musím říct, že hra je i celkem těžká, takže to dost prodlouží herní dobu. Hra obsahuje i jakýsi druh achievementů, jako dohrej na čas, na nejtěžší obtížnost apod. To taky prodloží dobu hraní. To pro ty co říkají, že hra je krátká. Nic dobrého, ale netrvá věčně. Max Payne je zásadní hra, která ovlivnila vývoj dalších her.
Grafika je taková černobílá, nádherně temná a i v dnešní době neurazí. Opuštěný noční New york v zimním kabátku je opravdu děsivý.
Příběh je temnější než černé kafe a atmosféra opravdu hutná. Max je hláškující drsňák, kterému bylo moc ublíženo a jde se pomstít. A že se mu ta pomsta daří.
Přestřelky jsou rychlé a drsné, navíc ozvláštněné bullet timem, který je teď ve více hrách, ale Max Payne byl v tomhle směru průkopník. Bullet time dodává hře filmový nádech. Videa ve hře totiž nejsou (minimálně) celý příběh je veden formou, dobře udělaných, nadabovaných komiksů.
Hudba se ke hře náramně hodí a vůbec ozvučení je celé oukej.
Musím říct, že hra je i celkem těžká, takže to dost prodlouží herní dobu. Hra obsahuje i jakýsi druh achievementů, jako dohrej na čas, na nejtěžší obtížnost apod. To taky prodloží dobu hraní. To pro ty co říkají, že hra je krátká. Nic dobrého, ale netrvá věčně. Max Payne je zásadní hra, která ovlivnila vývoj dalších her.
Pro: Temná depresivní atmosféra, přestřelky, příběh, bullet time
Proti: Někdy dost těžké, téměř nulové rozhodování hráče, hra ho žene lineárně kupředu.