Hellfire působí, jako vítané rozšíření základní hry. Přinese nové herní charaktery, npc , questy, zbraně a monstra. Z tohoto pohledu musí zaplesat srdce každého Diablomaniaka. Ale jaké je toto rozšíření, jak si sedí s původní hrou?
Nesedí.
Sice jsou tu zajímavé lokace, plné nechutně variabilních monster ale postrádájí tu jedinečnou atmosféru Diabla. Vše z novinek, krom nové hratelné postavy a výzbroje, působí jako pěst na oko.
Po vyčištění datadiskových lokací, návrat k původním patrům Diabla je už jen formalitou. Přitom by stálo za to zvednout obtížnost.
Pro jedno hraní, je to docela zajímavé zpestření, jinak ale sráží kvalitu původní hry.
Nesedí.
Sice jsou tu zajímavé lokace, plné nechutně variabilních monster ale postrádájí tu jedinečnou atmosféru Diabla. Vše z novinek, krom nové hratelné postavy a výzbroje, působí jako pěst na oko.
Po vyčištění datadiskových lokací, návrat k původním patrům Diabla je už jen formalitou. Přitom by stálo za to zvednout obtížnost.
Pro jedno hraní, je to docela zajímavé zpestření, jinak ale sráží kvalitu původní hry.
Pro: Zajímavé zpestření.
Proti: Nesoulad s původní hrou, nevyužitý potenciál.