K této hře jsem se dostal díky skvělé muzice od Jespera Kyda. Nebýt této, asi by hra mou pozornost vůbec neupoutala. Grafické zpracování ničím moc (dnes) již neoslní, ale pořád se na to dá koukat. Naopak dabing a hudební podkreslení lze pochválit.
Jedná se o poměrně zběsilou střílečku z pohledu třetí osoby. Vždy je nutno zaujmout pozici a kosit nabíhající nepřátelé po desítkách, included: autoheal, autoreaload, autocover, náboje také není nutno šetřit, jedno tlačítko na všechny možný interakce. No přiznám se, že samotnej gameplay mě v podstatě ničím nezaujmul a chvílemi mě i lehce nudil.
Hra se však snaží vyprávět i příběh a to už dělá líp: postupným seznamováním s postavami i jejich minulostí. Ačkoliv samotnej scénář samozřejmě funguje primárně jako vysvětlení neustálého přísunu stovek nepřátel na mnoha všemožných místech, lze však rozhodně říct, že hráčovu (mojí) pozornost upoutá. Zajímavej je potom i konec (patrně jeden z více možných), otevřenej, překvapivě mrazivej nejednoznačnej (loď). Příjemná tečka.
Jako zajímavost gameplaye zmíním jakousi zvláštní brutalitu: Nejen, že podlahy jsou po přestřelkách posety desítkami (stovkami) těl, nejen že často jsou k vidění i bezmocné animace nepřátel ve smrtelné agónii zmítající se na zemi (Lynch je pak tradičně milosrdně dodělává brokádou), ale i kupříkladu divoká přestřelka v temném nočním klubu v Tokiu, kde tancují (nebo pak chaoticky pobíhají) snad tisíce civilistů má prostě svoje kouzlo.
Ve finále ještě výrazněji pochválím soundtrack, kterej je kvalitativně o třídu vejš nad vším ostatním. Já si oblíbil asi nejvíc tento song, mistr se myslím neutnul, posuďte sami: https://www.databaze-her.cz/hry/kane-and-lynch-dead-men/videa/?id=63981
Nakonec - dalo se to zkousnout, ovšem doporučení tentokráte vynechám. Snad jen muzika (soundtrack) rozhodně stojí za poslech. Na pokračování K&L rozhodně už chuť nemám.
70%
Jedná se o poměrně zběsilou střílečku z pohledu třetí osoby. Vždy je nutno zaujmout pozici a kosit nabíhající nepřátelé po desítkách, included: autoheal, autoreaload, autocover, náboje také není nutno šetřit, jedno tlačítko na všechny možný interakce. No přiznám se, že samotnej gameplay mě v podstatě ničím nezaujmul a chvílemi mě i lehce nudil.
Hra se však snaží vyprávět i příběh a to už dělá líp: postupným seznamováním s postavami i jejich minulostí. Ačkoliv samotnej scénář samozřejmě funguje primárně jako vysvětlení neustálého přísunu stovek nepřátel na mnoha všemožných místech, lze však rozhodně říct, že hráčovu (mojí) pozornost upoutá. Zajímavej je potom i konec (patrně jeden z více možných), otevřenej, překvapivě mrazivej nejednoznačnej (loď). Příjemná tečka.
Jako zajímavost gameplaye zmíním jakousi zvláštní brutalitu: Nejen, že podlahy jsou po přestřelkách posety desítkami (stovkami) těl, nejen že často jsou k vidění i bezmocné animace nepřátel ve smrtelné agónii zmítající se na zemi (Lynch je pak tradičně milosrdně dodělává brokádou), ale i kupříkladu divoká přestřelka v temném nočním klubu v Tokiu, kde tancují (nebo pak chaoticky pobíhají) snad tisíce civilistů má prostě svoje kouzlo.
Ve finále ještě výrazněji pochválím soundtrack, kterej je kvalitativně o třídu vejš nad vším ostatním. Já si oblíbil asi nejvíc tento song, mistr se myslím neutnul, posuďte sami: https://www.databaze-her.cz/hry/kane-and-lynch-dead-men/videa/?id=63981
Nakonec - dalo se to zkousnout, ovšem doporučení tentokráte vynechám. Snad jen muzika (soundtrack) rozhodně stojí za poslech. Na pokračování K&L rozhodně už chuť nemám.
70%
Pro: Muzika od Jespera Kyda!, dabing a dialogy hlavních postav, příběh (scénář), hustí a neotřelí hrdinové, některé zajímavé lokace.
Proti: UI, hektičnost, přímořarý level design, nepřesná střelba (všech), krátké!, málo vedlejších herních prvků (jen samé zabíjení).