Skvělá béčková řežba z českých luhů a sídlišť. Jak jsem po Zigguratu zjistil, podobní FPS-roguelite kříženci mi přesně sedí. Trocha toho tančení kolem pastí zatímco mě z dálky bombardují sněhuláci. Špetka toho modlení, aby se konečně objevila kachnička a né další budka pro sebevrahy. Samozřejmě opáčko ze slovníku nádavek, páč umírání přichází často a kolikrát nečekaně. A v neposledku se mi líbil i drsnější humor, který hlavně v popiskách předmětů sedí.
Ano, některé negativní předměty jsou skutečně nemilosrdné a občas jste nuceni se slzou v oku dopajdat (při předmětu amputace doslova) k nejbližšímu explozivnímu barelu a ukončit to brokovnicí. Ale opatrným postupem se dá podobným čárám přes rozpočet vyhnout. Tudíž největší zlo pro mě byla technická stránka (engine?), poklesy fps (obzvlášť nepříjemný úsek byl kolem 6. bosse), asi dva pády do Windows a zasekávání postavy v okolních předmětech - v boji to většinou znamenalo smrt, mimo boj to bylo smutnější, že se mi v jednom případě ani nepovedlo z té skříně vysoukat a bez možnosti hnutí z místa jsem byl nucen restartovat postup.
Ano, některé negativní předměty jsou skutečně nemilosrdné a občas jste nuceni se slzou v oku dopajdat (při předmětu amputace doslova) k nejbližšímu explozivnímu barelu a ukončit to brokovnicí. Ale opatrným postupem se dá podobným čárám přes rozpočet vyhnout. Tudíž největší zlo pro mě byla technická stránka (engine?), poklesy fps (obzvlášť nepříjemný úsek byl kolem 6. bosse), asi dva pády do Windows a zasekávání postavy v okolních předmětech - v boji to většinou znamenalo smrt, mimo boj to bylo smutnější, že se mi v jednom případě ani nepovedlo z té skříně vysoukat a bez možnosti hnutí z místa jsem byl nucen restartovat postup.
Pro: balanc mezi náhodou a učením správného postupu, humor, solidní množství předmětů, fungující systém popularity.
Proti: technické zádrhely, menší počet typů místností a prostředí, některé zabijácké předměty, většina nezákladních zbraní a jejich perky mají nízké využití