Z titulu Gorky 17 jsem získal pocit malé, ale o to lepší, jednohubky bez hluchých míst. Lokací není příliš, šarvátek v konečném důsledku také ne, a příběh se (možná naštěstí) ukončuje dříve, než bych čekal. Ze spádu a odladění většiny herních mechanik by se mohla studia učit ještě dnes, a obtížnost je nastavena tak akorát, aby byl hráč motivován zkoušet nové strategie a hleděl na každý náboj, který získá. Naopak v poslední části už likviduje celé oddíly nepřátel laserovým paprskem nebo jedním tlačítkem, které přivolá na nešťastníky elektromagnetický výboj a obvykle vyřeší souboj během jednoho kola.
Nutnost myslet většinu herního času do budoucna společně s tísnivou atmosférou dělají z přibližně deseti hodin zábavnou činnost, která je výbornou alternativou ke komplexnějším (Incubation) a delším (Jagged Alliance 2) tahovkám. Hraní Gorky 17 jsem odkládal, zvláště po nešťastném začátku (aneb špatně zvolená strategie na začátku může mít fatální důsledky a rapidní nárůst obtížnosti) časovaného deset let zpět, nicméně i nyní jsem nenašel brokovnici a byl to problém, který mě v určité části bez nábojů do pušek a pistolí řádně trápil.
Celkově jde stále o výbornou hru, na které se zub času příliš nepodepsal. Naopak, možná je nyní ideální čas na zahrání Gorkyho 17!
Nutnost myslet většinu herního času do budoucna společně s tísnivou atmosférou dělají z přibližně deseti hodin zábavnou činnost, která je výbornou alternativou ke komplexnějším (Incubation) a delším (Jagged Alliance 2) tahovkám. Hraní Gorky 17 jsem odkládal, zvláště po nešťastném začátku (aneb špatně zvolená strategie na začátku může mít fatální důsledky a rapidní nárůst obtížnosti) časovaného deset let zpět, nicméně i nyní jsem nenašel brokovnici a byl to problém, který mě v určité části bez nábojů do pušek a pistolí řádně trápil.
Celkově jde stále o výbornou hru, na které se zub času příliš nepodepsal. Naopak, možná je nyní ideální čas na zahrání Gorkyho 17!
Pro: hratelnost, atmosféra, vizuální stránka, humor, napětí
Proti: menší rozsah