Nebudu se příliš rozepisovat, je tady spousta komentářů a další opakování netřeba.
Tomb Raider jako restart série se velmi povedl. Ač jsem hrál pouze některé díly před restartem, myslím si, že obecně sérii prospěl větší důraz na příběh a postavy, jejichž motivy povětšinou dávají smysl a dialogy mezi nimi samotnými či s hlavní hrdinkou dokreslují atmosféru tak, jak by měly.
Z hlediska herní náplně kvituji přesun z leckdy až velmi přehnaného množství skákání a lezení po všem možném ke spíše opatrnějšímu průzkumu okolí, které často odměňuje dokumenty doplňujícími příběh a atmosféru o informace jak z dob dávno před příchodem hlavní hrdinky tak zápisky posádky lodi Endurance, která přijela spolu s Larou hledat tajemství ostrova uprostřed Dračího trojúhelníku.
Technicky hra nezastarala ani po 5 letech, za grafiku stále není třeba se stydět, animace, ač občas lehce zavržou, jsou naprosto bez problémů a práce kamery je až na jedno či dvě místa ve hře velmi dobrá a nikdy jsem neměl problém s tím, že bych neviděl, kam a jak se potřebuji dostat.
Tomb Raider jako restart série se velmi povedl. Ač jsem hrál pouze některé díly před restartem, myslím si, že obecně sérii prospěl větší důraz na příběh a postavy, jejichž motivy povětšinou dávají smysl a dialogy mezi nimi samotnými či s hlavní hrdinkou dokreslují atmosféru tak, jak by měly.
Z hlediska herní náplně kvituji přesun z leckdy až velmi přehnaného množství skákání a lezení po všem možném ke spíše opatrnějšímu průzkumu okolí, které často odměňuje dokumenty doplňujícími příběh a atmosféru o informace jak z dob dávno před příchodem hlavní hrdinky tak zápisky posádky lodi Endurance, která přijela spolu s Larou hledat tajemství ostrova uprostřed Dračího trojúhelníku.
Technicky hra nezastarala ani po 5 letech, za grafiku stále není třeba se stydět, animace, ač občas lehce zavržou, jsou naprosto bez problémů a práce kamery je až na jedno či dvě místa ve hře velmi dobrá a nikdy jsem neměl problém s tím, že bych neviděl, kam a jak se potřebuji dostat.
Pro: Příběh, postavy, prostředí, hratelnost
Proti: Občas QTE, nízká obtížnost nepovinných oblastí