Která hříčka na vyšších obtížnostech neskutečně zatápí mozkovým závitům, každá vteřina v ní strávená navíc má vliv na výsledné skóre a ve formě minihry se objevila a stále objevuje (viď ugro) ve spoustě herních titulů? Ano správně, je to Minesweeper neboli Hledání min.
Při prvních pokusech hru dokončit jsem absolutně nechápal její princip a ke zdárnému konci se dostal jen s notnou dávkou štěstí. Když jsem ale konečně prozřel, smajlík s brýlemi se objevoval stále častěji. I dnes se mi stane, že se přehlédnu a kvůli zbrklosti ztratím dobře rozehranou hru, ale když se pekelně soustředím, není dokončení ani na experta příliš složité.
Není to má nejoblíbenější hra z Windows balíčku, ale určitě jí mám radši, než FreeCell. Když jsem ještě pořádně nechápal herní princip, bylo pro mě Hledání mim obsažené v jakémkoli titulu noční můrou. Teď už mi přítomnost tohoto kousku vůbec nevadí. Samostatně jsem si Miny už ale dlouho nepustil.
Při prvních pokusech hru dokončit jsem absolutně nechápal její princip a ke zdárnému konci se dostal jen s notnou dávkou štěstí. Když jsem ale konečně prozřel, smajlík s brýlemi se objevoval stále častěji. I dnes se mi stane, že se přehlédnu a kvůli zbrklosti ztratím dobře rozehranou hru, ale když se pekelně soustředím, není dokončení ani na experta příliš složité.
Není to má nejoblíbenější hra z Windows balíčku, ale určitě jí mám radši, než FreeCell. Když jsem ještě pořádně nechápal herní princip, bylo pro mě Hledání mim obsažené v jakémkoli titulu noční můrou. Teď už mi přítomnost tohoto kousku vůbec nevadí. Samostatně jsem si Miny už ale dlouho nepustil.
Pro: odreagování, tři obtížnosti, znovuhratelnost
Proti: po čase stereotyp