Crash je zpět!
Tuhle legendární hopsačku si s velkou mírou nostalgie hráči připomínali tak dlouho, až se Activision, které ho původně nevyrábělo, ale vlastní k němu práva, rozhodlo jim přání splnit a vydat rovnou všechny tři díly znovu. A jelikož se peníze hráčů, kteří nostalgicky plakali štěstím jen sypaly, Crash vyšel i na XONE, Switch a PC.
Naprosto stejný tak, jak si ho pamatujeme jako špunti sedící u PS1. Doslova. Kromě grafiky se na Crashovi nezměnilo vůbec nic. Přijde mi to trochu škoda, protože i když jsem nadšená z původní trilogie a zvuk "Bukada" ve mě vyvolal o dost víc štěstí, než by měl, něco mi chybí.
Co mi ale rozhodně nechybí, je obtížnost. Buď jsem v sedmi letech byla dost šikovnější než jsem teď, protože si opravdu nepamatuju, že byl první díl takhle těžký.
Můžeme tedy jen doufat, že Crash bude úspěšný i na dalších platformách a třeba se v budoucnosti dočkáme ikonického Crash team racing, což by, řekněme si to na rovinu, udělalo radost nám všem.
Tuhle legendární hopsačku si s velkou mírou nostalgie hráči připomínali tak dlouho, až se Activision, které ho původně nevyrábělo, ale vlastní k němu práva, rozhodlo jim přání splnit a vydat rovnou všechny tři díly znovu. A jelikož se peníze hráčů, kteří nostalgicky plakali štěstím jen sypaly, Crash vyšel i na XONE, Switch a PC.
Naprosto stejný tak, jak si ho pamatujeme jako špunti sedící u PS1. Doslova. Kromě grafiky se na Crashovi nezměnilo vůbec nic. Přijde mi to trochu škoda, protože i když jsem nadšená z původní trilogie a zvuk "Bukada" ve mě vyvolal o dost víc štěstí, než by měl, něco mi chybí.
Co mi ale rozhodně nechybí, je obtížnost. Buď jsem v sedmi letech byla dost šikovnější než jsem teď, protože si opravdu nepamatuju, že byl první díl takhle těžký.
Můžeme tedy jen doufat, že Crash bude úspěšný i na dalších platformách a třeba se v budoucnosti dočkáme ikonického Crash team racing, což by, řekněme si to na rovinu, udělalo radost nám všem.
Pro: nostalgie
Proti: žádný přidaný obsah