Proč se, proboha, snaží z lineární TPS udělat zparchantělej open world? Jakou vepřovou hlavu napadlo udělat pískovišťové pasáže, kde je jeden jelen na metr čtvereční, o kousek dál kočkovitá šelma, o kousek dál smečka vlků, a to vše obklopeno nekonečným množstvím cenných artefaktů a obřích hrobek.
Komu přišlo jako dobrý nápad postavit děj na jakémsi ruském odboji, který místo ákáček používá luky a teprve se učí, že existují moderní technologie (jako třeba drony). Kterej hipster chtěl zasadit děj do nejméně záživného prostředí na světě?
Kdo psal ten scénář, kde Lara opět 150x přežije svou smrt a opět se choulí sama do sebe při sněhové vánici, aby se následně potápěla do ledové vody? Kdo vymyslel tak archetypální postavy? Co, proboha, vedlo tvůrce k tomu zběsilému craftění a vedlejším misím? Proč se z "lineární TPS" stalo sprosté slovo? PROČ?!
Veškeré čistokrevné TPS pasáže mě bavily (ačkoli byly hodně přehnané), tak vše kolem (příběh, postavy, open world, craftění) mi kazilo herní zážitek neskutečným způsobem. I na předposlední obtížnost je všeho dostatek. Slot pro pistoli je úplně zbytečný (na tiché headshoty stačí luk). Nepochopil jsem formu nadpřirozených protivníků, kteří nejsou ničím odlišní od lidských obrněných nepřátel.
Pochválit musím AI. Nepřátelé na vás nabíhají když přebíjíte, neustále házejí granáty, aby hráče nenechali chvíli v klidu. Akce je díky tomu skutečně dynamická, a není to jen o tom krčit se za překážkou a jednou začas vystrčit hlavu (zdravím Uncharted).
Scénář je hrozivý. Tam Uncharted vede. Něco tak plytkého a nudného jsem už dlouho neviděl, kam se hrabe film, kde se aspoň dočkáme něčeho, co mělo fungovat jako překvapení. Tady nic takového nehrozí. A nejhorší je, že mně byli nějací Rusáci úplně putna. Vůbec jsem jim nechtěl pomáhat, nebyli mi sympatičtí a tudíž mi scházela motivace.
Nicméně, nejhorší jsou ty open world pasáže a craftění - dva prvky, které mě během hraní stihly neskutečně otrávit.
edit: úplně byh zapomněl na vypíchnutí skutečnosti, že Lara je sice děsně citlivá archeoložka, ale při cestě za pokladem se neštít zbořit, zničit a znesvětit kdejakou prastarou památku.
Komu přišlo jako dobrý nápad postavit děj na jakémsi ruském odboji, který místo ákáček používá luky a teprve se učí, že existují moderní technologie (jako třeba drony). Kterej hipster chtěl zasadit děj do nejméně záživného prostředí na světě?
Kdo psal ten scénář, kde Lara opět 150x přežije svou smrt a opět se choulí sama do sebe při sněhové vánici, aby se následně potápěla do ledové vody? Kdo vymyslel tak archetypální postavy? Co, proboha, vedlo tvůrce k tomu zběsilému craftění a vedlejším misím? Proč se z "lineární TPS" stalo sprosté slovo? PROČ?!
Veškeré čistokrevné TPS pasáže mě bavily (ačkoli byly hodně přehnané), tak vše kolem (příběh, postavy, open world, craftění) mi kazilo herní zážitek neskutečným způsobem. I na předposlední obtížnost je všeho dostatek. Slot pro pistoli je úplně zbytečný (na tiché headshoty stačí luk). Nepochopil jsem formu nadpřirozených protivníků, kteří nejsou ničím odlišní od lidských obrněných nepřátel.
Pochválit musím AI. Nepřátelé na vás nabíhají když přebíjíte, neustále házejí granáty, aby hráče nenechali chvíli v klidu. Akce je díky tomu skutečně dynamická, a není to jen o tom krčit se za překážkou a jednou začas vystrčit hlavu (zdravím Uncharted).
Scénář je hrozivý. Tam Uncharted vede. Něco tak plytkého a nudného jsem už dlouho neviděl, kam se hrabe film, kde se aspoň dočkáme něčeho, co mělo fungovat jako překvapení. Tady nic takového nehrozí. A nejhorší je, že mně byli nějací Rusáci úplně putna. Vůbec jsem jim nechtěl pomáhat, nebyli mi sympatičtí a tudíž mi scházela motivace.
Nicméně, nejhorší jsou ty open world pasáže a craftění - dva prvky, které mě během hraní stihly neskutečně otrávit.
edit: úplně byh zapomněl na vypíchnutí skutečnosti, že Lara je sice děsně citlivá archeoložka, ale při cestě za pokladem se neštít zbořit, zničit a znesvětit kdejakou prastarou památku.
Pro: grafika (na PS4 zatím nejlepší), fps (i když stabilních 30 to není ani náhodou), lineární pasáže
Proti: craftění, open world pasáže, občasná nutnost teleportace, příběh, vedlejší postavy, Lara není moc hezká