Hra na jeden večer, taková hororová snadná "bloumačka" - nic pro mě, ale námět (tedy skutečná událost - Ďatlovova výprava) mě natolik zaujal, že jsem se do toho s chutí pustil.
Hráč tedy z vlakového nádraží zamíří do lesa s cílem dorazit na legendární horu Kholat. Musím pochválit úvodní song - povedl se, sednul.
Hlavním cílem hry, jak kráč brzy objeví, je nalézt asi deset konkrétních dokumentů, který se jakoby náhodou povalujou po různých místech na mapě. Grafika je poměrně líbivá, člověk objevuje "zajímavé" lokace mapy. Na co si však lehce postěžuju, je fakt, že informace, které najdu, jsou často samy o sobě nezajímavý a příliš jsem se na jejich obsah netěšil, naštěstí bylo celkem zábavný hledat správnou cestu (nezobrazení pozice hráče na mapě je zde povedenou složkou hry).
Popsané zní možná hezky, ale ačkoliv mapa sama o sobě není až tak špatná, nějak jsem nepožral samotnej feeling, kde člověk (já) tak nějak nemá pocit opuštěnýho horala uprostřed nehostinnýho pohoří Ural, ale naopak všude naráží na pro mě příliš divoký kokteil objektů: domy, zapálené ohně, louče s lidskými lebkami, jinde je zase postaven vysílač, všude stany, totemy, sochy, obelisky, vytesaný obří lebky ve skalách. Zktátka měl jsem pocit, že je to spíš jakýsi zábavní park než nějaká divočina.
Monstrum, který člověka pronásleduje je pouze takovej bonus, setřást ho zpravidla není vůbec těžký.
Skvělá předloha, o to víc bolí amatérskej scénář, rozporuplná mapa, nedůstojná délka i minimum interaktivity.
65%
Hráč tedy z vlakového nádraží zamíří do lesa s cílem dorazit na legendární horu Kholat. Musím pochválit úvodní song - povedl se, sednul.
Hlavním cílem hry, jak kráč brzy objeví, je nalézt asi deset konkrétních dokumentů, který se jakoby náhodou povalujou po různých místech na mapě. Grafika je poměrně líbivá, člověk objevuje "zajímavé" lokace mapy. Na co si však lehce postěžuju, je fakt, že informace, které najdu, jsou často samy o sobě nezajímavý a příliš jsem se na jejich obsah netěšil, naštěstí bylo celkem zábavný hledat správnou cestu (nezobrazení pozice hráče na mapě je zde povedenou složkou hry).
Popsané zní možná hezky, ale ačkoliv mapa sama o sobě není až tak špatná, nějak jsem nepožral samotnej feeling, kde člověk (já) tak nějak nemá pocit opuštěnýho horala uprostřed nehostinnýho pohoří Ural, ale naopak všude naráží na pro mě příliš divoký kokteil objektů: domy, zapálené ohně, louče s lidskými lebkami, jinde je zase postaven vysílač, všude stany, totemy, sochy, obelisky, vytesaný obří lebky ve skalách. Zktátka měl jsem pocit, že je to spíš jakýsi zábavní park než nějaká divočina.
Monstrum, který člověka pronásleduje je pouze takovej bonus, setřást ho zpravidla není vůbec těžký.
Skvělá předloha, o to víc bolí amatérskej scénář, rozporuplná mapa, nedůstojná délka i minimum interaktivity.
65%
Pro: Grafické znázornění, námět, úvodní song.
Proti: Scénář, krátké, předimenzované prostředí, snadné.