Chcete prostřednictvím počítačové hry poznat co je to válka? Tak je pro vás Call of Duty 2 jasnou volbou. Hrůzy a ponurost II. světové války v oblastech Sovětského svazu, Afriky, Francie a Německa zobrazuje (věřím tomu, neboť narozdíl od ostatních komentátorů jsem ve válce nebyl :) v pečlivě dávkovaných minutách bojů skutečně věrohodně a bez příkras.
Píše se listopad roku 2008 a ani po více než třech letech hra nezestárla, jak myšlenkově (válka je špatná, áno...:), tak graficky jde o slušně odvedenou práci. Umělá inteligence nepřátel a spolubojovníků taktéž, ale občas se nechtěně připletou do cesty nebo nesmyslně mění pozici (jeden dokonce jednou střílel do pouliční lampy, za níž byl vzdálený Němec, až dokud mu tam nehodili granát).
Ani s celkovou hratelností to nevidím špatně, u rozkoukávání očima Rusa Vasila Koslova to ještě tak slavné není, misí je málo, jsou proměnlivě zábavné a bez hmatatelnějších cílů. Britská kampaň zajímavě vystavěna (obsazení, stáhnutí v transportéru pod těžkou palbou, znovuobsazení), správně dravá a postřílených Němců bych se nedopočítal. S Američany přichází na řadu vylodění v Normandii aneb fakt nejsilnější a nejvydařenější část hry, hluk, zmatek, střelba a výbuchy ze všech stran, pokud jste viděli film Zachraňte vojína Ryana, tak víte jaké peklo to bylo, tentokrát ale máte zbraň ve vlstních rukou a nediriguje vaši fantazii režisér. Když už jsme u zbraní, tak byly vyvážené a výtečně zpracované.
Co mě zklamalo byl konec. Dobývání německého kopce (jméno jsem zapoměl) je ještě víceméně "OK", ale poslední mise tam byla jaksi navíc. S dějem nemá pranic společného a pokud mám ty dva Tygery považovat za hlavního soupeře celé hry, tak jde o soupeře hodně chabého. Hra končí náhle bez finálního zapamatovatelného momentu. Ačkoliv byla herní doba velkorysá, tohle zaváhání autorům neodpustím. Jinak ale dobrá práce hoši a těším se na shledání s čtyřkou a pětkou!
Píše se listopad roku 2008 a ani po více než třech letech hra nezestárla, jak myšlenkově (válka je špatná, áno...:), tak graficky jde o slušně odvedenou práci. Umělá inteligence nepřátel a spolubojovníků taktéž, ale občas se nechtěně připletou do cesty nebo nesmyslně mění pozici (jeden dokonce jednou střílel do pouliční lampy, za níž byl vzdálený Němec, až dokud mu tam nehodili granát).
Ani s celkovou hratelností to nevidím špatně, u rozkoukávání očima Rusa Vasila Koslova to ještě tak slavné není, misí je málo, jsou proměnlivě zábavné a bez hmatatelnějších cílů. Britská kampaň zajímavě vystavěna (obsazení, stáhnutí v transportéru pod těžkou palbou, znovuobsazení), správně dravá a postřílených Němců bych se nedopočítal. S Američany přichází na řadu vylodění v Normandii aneb fakt nejsilnější a nejvydařenější část hry, hluk, zmatek, střelba a výbuchy ze všech stran, pokud jste viděli film Zachraňte vojína Ryana, tak víte jaké peklo to bylo, tentokrát ale máte zbraň ve vlstních rukou a nediriguje vaši fantazii režisér. Když už jsme u zbraní, tak byly vyvážené a výtečně zpracované.
Co mě zklamalo byl konec. Dobývání německého kopce (jméno jsem zapoměl) je ještě víceméně "OK", ale poslední mise tam byla jaksi navíc. S dějem nemá pranic společného a pokud mám ty dva Tygery považovat za hlavního soupeře celé hry, tak jde o soupeře hodně chabého. Hra končí náhle bez finálního zapamatovatelného momentu. Ačkoliv byla herní doba velkorysá, tohle zaváhání autorům neodpustím. Jinak ale dobrá práce hoši a těším se na shledání s čtyřkou a pětkou!