FIFA 2003 sla oproti predeslym dilum zejmena graficky o hodne vys. Toto se dalo vytusit jiz od uvodniho intra, ktere bylo po letech opet hrane a v hlavni roli se v nem predstavily hvezdy tehdejsi doby - Roberto Carlos valici za Real Madrid, Edgar Davids z Juventusu a Ryan Giggs, ktery je dodnes legendou Manchesteru United. To vse za audiodoprovodu Tima Maase - Down to Get Down.
Atmosfera behem zapasu byla na vyborne urovni. Fanousci bubnovali, skandovali po cely zapas. Dokonce premierove pri golu hosti bylo na stadionu ticho. Hraci meli opet sve realne obliceje ale ne vsechny reprezentace byly plne obsazene. Takoveho Ronalda (myslim skutecneho Ronalda, nikoliv portugalskou Kristynu) jste si museli do hry zkopirovat pres editor. Novinkou byly znaky tymu na hraci plose, stejne jako aktualni stav skore. Rozdil mezi 2002 FIFA World Cup a touto hrou v grafice byl opravdu markantni a byl nutny upgrade pocitace. Divaci se autorum povedli. Sice byli stale placati, ale jejich skandovani a letajici konfety vypadaly vic nez dobre. Pamatuji si, ze jsme si s kamaradem stahli do hry Czech Super Patch ze dnes jiz neexistujicich stranek fifacz.com a vyrazili za Spartu dobyt ceskou ligu. Hodne komicky byl zapas v Blsanech, kde nas uvital ve svech praskajici stotisicovy chram. To jsem malem upadl smichy ze zidle, protoze i Old Trafford ve srovnani s nim vypadal jako stadionek odnekud z predmesti :D
Pro prekonavani obran souperu jste se museli naucit precizne prihravat. Pokud jste ale meli rychleho hrace, stacilo se dostat k poslednimu obranci a v kombinaci s klavesou pro sprint a Space jste si predkopavali mic a pote mohli jit i sami na golmana. Prime kopy se zahravaly nove. Kulaty kurzor jste umistili do mist, kam jste chteli strilet a pote jste se museli trefit do zeleneho pole sipkou hybajici se ve stylu metronomu, ale asi 10x rychlejsi.
Jako zasadni chyby povazuji podivne chovani obrancu, kteri se casto pohybovali dost neprirozene. Z toho pramenily chyby ve spatnem postaveni a nepokryti napriklad prihravek nebo hracu samotnych. Dale nemoznost dat gol hlavou z rohu, ktera byla opet nahrazena efektnimi nuzkami. A poprve absenci Ingame Editoru, ktery nahradilo externi Creation Centre. Dale pomerne fadni casomira, menu hry v nizkem rozliseni a podobne.
Atmosfera behem zapasu byla na vyborne urovni. Fanousci bubnovali, skandovali po cely zapas. Dokonce premierove pri golu hosti bylo na stadionu ticho. Hraci meli opet sve realne obliceje ale ne vsechny reprezentace byly plne obsazene. Takoveho Ronalda (myslim skutecneho Ronalda, nikoliv portugalskou Kristynu) jste si museli do hry zkopirovat pres editor. Novinkou byly znaky tymu na hraci plose, stejne jako aktualni stav skore. Rozdil mezi 2002 FIFA World Cup a touto hrou v grafice byl opravdu markantni a byl nutny upgrade pocitace. Divaci se autorum povedli. Sice byli stale placati, ale jejich skandovani a letajici konfety vypadaly vic nez dobre. Pamatuji si, ze jsme si s kamaradem stahli do hry Czech Super Patch ze dnes jiz neexistujicich stranek fifacz.com a vyrazili za Spartu dobyt ceskou ligu. Hodne komicky byl zapas v Blsanech, kde nas uvital ve svech praskajici stotisicovy chram. To jsem malem upadl smichy ze zidle, protoze i Old Trafford ve srovnani s nim vypadal jako stadionek odnekud z predmesti :D
Pro prekonavani obran souperu jste se museli naucit precizne prihravat. Pokud jste ale meli rychleho hrace, stacilo se dostat k poslednimu obranci a v kombinaci s klavesou pro sprint a Space jste si predkopavali mic a pote mohli jit i sami na golmana. Prime kopy se zahravaly nove. Kulaty kurzor jste umistili do mist, kam jste chteli strilet a pote jste se museli trefit do zeleneho pole sipkou hybajici se ve stylu metronomu, ale asi 10x rychlejsi.
Jako zasadni chyby povazuji podivne chovani obrancu, kteri se casto pohybovali dost neprirozene. Z toho pramenily chyby ve spatnem postaveni a nepokryti napriklad prihravek nebo hracu samotnych. Dale nemoznost dat gol hlavou z rohu, ktera byla opet nahrazena efektnimi nuzkami. A poprve absenci Ingame Editoru, ktery nahradilo externi Creation Centre. Dale pomerne fadni casomira, menu hry v nizkem rozliseni a podobne.
Pro: markantni graficky skok nahoru oproti predeslym dilum, atmosfera behem zapasu, hrane intro a stale paradni soundtrack
Proti: jednoduchy ingame editor nahradilo prilis komplikovane Creation Centre, mic prehnane odskakuje od nohy, hlavni menu stale ve velmi nizkem rozliseni