Původní Unreal mám rád, proto sem byl zprvu potěšen existencí jeho oficiálního Mission packu. Tehdy jsem netušil že půjde jen o klasické ždímání peněz, z peněženek nebohých hráčů. Což mě ale nakonec tolik nevadilo, z důvodu pořízení Unreal Anthology, čistě na hraní modifikací do UT. Čímž se dostávám k jednomu z důvodů proč mě Return to Na Pali zklamal. Ale popořadě..
Jednak byl příliš krátký, měl mizerný design lokací a postrádal atmosféru. Jistě v jádru šlo o stále stejnou pařbu jako v původní hře, ale jednotlivé úrovně mě přišly příliš jednoduché, málo propracované a bez nějaké logické návaznosti. Samozřejmě že některé z nich nějakou návaznost měly, když bylo potřeba se někam vrátit a tak. Což bylo ale asi tak všechno, krom celkem povedených logických hádanek.
V průběhu hraní RtNP jsem si nainstaloval modifikaci Operation: Na Pali a ještě než jsem ji měl celou dohranou. Věděl jsem že bude úplně jinou ligou než oficiální datáč. A po dohrání obou titulů (nejdříve RtNP pak ONP) jsem se o tom přesvědčil. Ale ve prospěch té modifikace, nikoli datadisku. Bohužel! Dodávám že u obojího jsem hrál čistě singleplayer kampaně.
Jednak byl příliš krátký, měl mizerný design lokací a postrádal atmosféru. Jistě v jádru šlo o stále stejnou pařbu jako v původní hře, ale jednotlivé úrovně mě přišly příliš jednoduché, málo propracované a bez nějaké logické návaznosti. Samozřejmě že některé z nich nějakou návaznost měly, když bylo potřeba se někam vrátit a tak. Což bylo ale asi tak všechno, krom celkem povedených logických hádanek.
V průběhu hraní RtNP jsem si nainstaloval modifikaci Operation: Na Pali a ještě než jsem ji měl celou dohranou. Věděl jsem že bude úplně jinou ligou než oficiální datáč. A po dohrání obou titulů (nejdříve RtNP pak ONP) jsem se o tom přesvědčil. Ale ve prospěch té modifikace, nikoli datadisku. Bohužel! Dodávám že u obojího jsem hrál čistě singleplayer kampaně.
Pro: Je to Unreal, jsou tam bosové a slušně to odsípá.
Proti: Krátkost a relativní nuda ve srovnání s onou modifikací.