A jedeme dál. Čtvrtý díl je pro mě zatím nejpovedenější. Opět pokračujeme přesně na konci předchozího dílu - stárnoucí král Graham dostává infarkt a vypadá to s ním zle. Přes magické zrcadlo nabízí pomoc víla Genesta z dalekého Tamiru, která má ovoce uzdravující každou nemoc. Háček je v tom, že Genesta umírá, protože ji zlá čarodějnice Lolotte ukradla amulet s životní silou.
A tak po Grahamovi a Alexandrovi přichází na řadu Rosella, ale v tomto poněkud dívčím obsazení pomohla. A v její kůži nás celá klasická země plná postaviček, kterým můžeme pomoc a především tři úkoly pro zlou Lolotte, aby se k ní Rosella dostala - získat jednorožce, slepici co snáší zlaté vejce a pandořinu skříňku.
Oceňuji, že grafika se o 100% zlepšila, barevná škála je nádherná, jen škoda toho podivného prokládaného režimu, chvílemi jsem si myslel že je to DosBoxem, ale ne. Hádanky už nejsou tak šílené, i když výbředy typu šplhání na jazyk, bloudění temnou jeskyní nebo skákání přes bažinu zůstaly. Stejně jako nepochopitelné věci koho by napadlo plavat od mola do moře a najít ostrov, když to v minulých dílech znamenalo smrt?. Stejně jako předtím jsou tu úkoly postavené na tom někde počkat a opět nejhorší hrozbu představují schody a skalní římsy. Je tu sice myš, ale ovládání je v podstatě stejné přes klávesnici a zadávání příkazů.
Nicméně musím ocenit, že hra má nějaký příběh s intrem a outrem, pořádně opdudivou záporačku a podíváme se na zoubek pár pohádkám obr v domku, sedm trpaslíků, řeckým bájím stygijské čarodějky, jednorožec, Pandořina skříňka a zabrousíme i do hororu dům duchů spojený s hřbitovem plným zombíků. Adventura roku 1988.
A tak po Grahamovi a Alexandrovi přichází na řadu Rosella, ale v tomto poněkud dívčím obsazení pomohla. A v její kůži nás celá klasická země plná postaviček, kterým můžeme pomoc a především tři úkoly pro zlou Lolotte, aby se k ní Rosella dostala - získat jednorožce, slepici co snáší zlaté vejce a pandořinu skříňku.
Oceňuji, že grafika se o 100% zlepšila, barevná škála je nádherná, jen škoda toho podivného prokládaného režimu, chvílemi jsem si myslel že je to DosBoxem, ale ne. Hádanky už nejsou tak šílené, i když výbředy typu šplhání na jazyk, bloudění temnou jeskyní nebo skákání přes bažinu zůstaly. Stejně jako nepochopitelné věci koho by napadlo plavat od mola do moře a najít ostrov, když to v minulých dílech znamenalo smrt?. Stejně jako předtím jsou tu úkoly postavené na tom někde počkat a opět nejhorší hrozbu představují schody a skalní římsy. Je tu sice myš, ale ovládání je v podstatě stejné přes klávesnici a zadávání příkazů.
Nicméně musím ocenit, že hra má nějaký příběh s intrem a outrem, pořádně opdudivou záporačku a podíváme se na zoubek pár pohádkám obr v domku, sedm trpaslíků, řeckým bájím stygijské čarodějky, jednorožec, Pandořina skříňka a zabrousíme i do hororu dům duchů spojený s hřbitovem plným zombíků. Adventura roku 1988.
Pro: Příběh, spousta odkazů, ženský prvek, hezčí grafika