Ze všeho nejvíce mi tento dánský počin připomíná prapůvodního Prince of Perisa. Styčných ploch je tu totiž víc než dost. Také jste bez nějakého většího vysvětlování vrženi do nehostinného, až krásně depresivního světa, kde na každém kroku číhá smrt. Můžete se spolehnout jen na sebe a svůj důvtip při řešení fyzikálních hádanek. Je potřeba znát své prostředí, v důsledku čehož vás při prvním průchodu čeká mnohonásobné umírání. Systém checkpointů je ale vymyšlen tak důmyslně, že není třeba opakovat větší částí úrovní.
Vizuální stránka je naprostý unikát. Ponurý, černobílý, depresivní. Přesně takový je svět Limba. Svět, ve kterém jsou pavouci větší než člověk a kde vám pijavice rozhodí sandál. Ovládání čerobílého chlapce je prosté, postačí vám všehovšudy čtyři tlačítka, abyste se během nějakých dvou hodin intenzivního zážitku proskákali až na konec příběhu, který je víceméně ponechán vlastní interpretaci.
Vizuální stránka je naprostý unikát. Ponurý, černobílý, depresivní. Přesně takový je svět Limba. Svět, ve kterém jsou pavouci větší než člověk a kde vám pijavice rozhodí sandál. Ovládání čerobílého chlapce je prosté, postačí vám všehovšudy čtyři tlačítka, abyste se během nějakých dvou hodin intenzivního zážitku proskákali až na konec příběhu, který je víceméně ponechán vlastní interpretaci.
Pro: audiovizuální provedení, ryzí hratelnost
Proti: kratší herní doba